co się może stać jeżeli jest zwalony drążek kierowniczy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
co się może stać jeżeli jest zwalony drążek kierowniczy?
Witam! Mam taki problem ponieważ mam do wymiany drążek kierowniczy, juz jak hamuje to delikatnie czuc ten luz no i na wertepach słychac... chodzi o to że jutro jade na majówkę i nie wiem co sie moze stac, (czy w ogole moze sie cos stac) typu nie wiem, padnie mi układ kierowniczy? czy cos? nie wiem wiec prosze was o pomoc! Co sie moze stac jak bede jezdzil z tym rozwalonym drążkiem?
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
nie jedz z nadmierną prędkością na zakrętach nie jeżdzij po wertepach i dziurach i objedziesz ten weekend
powinieneś to wymienić dla św spokoju
powinieneś to wymienić dla św spokoju
Ostatnio zmieniony śr kwie 30, 2008 21:58 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
No pewnie, że to zrobie ale jutro wszystko pozamykane! No ale dzieki, troche mnie uspokoiłeś, myślałem e może koło odpaść czy cos hehehe!
Dzięki wielkie i miłego weekendu majowego!
Pozdrawiam!
Dzięki wielkie i miłego weekendu majowego!
Pozdrawiam!
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
Jak będziesz jeździł na wybitej końcówce kierowniczej, musisz się liczyć ze zużyciem opon-(opony) dlatego że zbieżność też padła i zacznie ci zbierać opone z jednej strony, jeśli to przegapisz to zacznie ci się szykować wymiana opon + końcówka + zbieżność. poza tym mogą powstawac kolejne luzy na innych elementach układu kier. lub zawieszenia.
No własnie widzisz, ostatnio wymienili mi końcówkę drążka ale nic nie powiedzieli, że drążek padł i teraz jest problem no i oczywiście znowu ustawianie zbieżności....kolejny hajs :/ no ale nic, dzięki w każdym razie!
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
Co najwyżej bokiem by zstanęło2RaZ pisze:myślałem e może koło odpaść
Aby drążek puścił musi byc naprawdę mocno ale to mocno wyrobiony. ja miałem mocno wyrobiony, z takim kupiłem. Aż się zdziwiłem jak go zobaczyłem po zdemontowaniu. Luzu miał kilka milimetrów ale mimo wszystko prawdopodobieństwo rozpięcia sie jest małe.
No u mnie okazało się, że Panowie z serwisu Shell Autoserv na Górczewskiej mi sciemnili!
Powiedzieli ze to koncówka i drązek z lewej strony a co sie okazalo u mojego znajomego ze to maglownica ma luzy! niezla lipa :/
Powiedzieli ze to koncówka i drązek z lewej strony a co sie okazalo u mojego znajomego ze to maglownica ma luzy! niezla lipa :/
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 535 gości