Wyciek ropy z nastawnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Wyciek ropy z nastawnika

Post autor: herflik95 » śr kwie 30, 2008 13:52

Witam
Panowie mam problem z silnikiem 1,9 TDi - przeciaka mi ropa na ustrojstwei które załaczam na zdjęciach. Co z tym zrobić??? czy tam jest jakaś uszczelka czy cale to ustrojstwo trzeba wymieniać. Czy można to naprawić we własnym zakresie tzn wymiana jakieśc uszczelki czy do mechanika z tym jechać i czy narazie mozna jeżdzić bez obaw
PILNIE PROSZE O POMOC

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr kwie 30, 2008 13:56 przez herflik95, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr kwie 30, 2008 13:55

Podjedz do pompiarza on Ci powie najlepiej albo usunie usterke


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 30, 2008 14:20

do żadnego pomparza nie jedź .. bez sensu , uszczelke pod nastawnik kupisz np. w intercarsie



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr kwie 30, 2008 14:21

damcio151 pisze:do żadnego pomparza nie jedź .. bez sensu , uszczelke pod nastawnik kupisz np. w intercarsie
oko ale czy moge to samemu wymienić i co trzeba po wymianie zrobić???? i czy moge narazie spokojnie jeżdzić????



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 30, 2008 14:27

herflik95 pisze:oko ale czy moge to samemu wymienić i co trzeba po wymianie zrobić???? i czy moge narazie spokojnie jeżdzić????
zaznaczasz położenie nastawnika , odkręcasz 3 torxy i jedną śrubę , która można odkręcić kluczem energetycznym http://karimpex.pl/klodki.html ( klucz 4G końcówka 2T) , lub natniesz i odkrecisz płaskim ;)
zdejmujesz nastawnik i wymieniasz uszczelkę .... wkładasz go na miejsce zgodnie ze znakami , oraz uwazasz , aby trzon wszedł w otwór na wałku pompy ( zobaczysz jak zdejmiesz ) ... generalnie zawsze wchodzi :P i skrecasz ... najlepiej gdybyś miał vag i sprawdził jaka jest dawka paliwa po załozeniu go spowrotem
Ostatnio zmieniony śr kwie 30, 2008 14:27 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr kwie 30, 2008 14:30

damcio151 pisze:
herflik95 pisze:oko ale czy moge to samemu wymienić i co trzeba po wymianie zrobić???? i czy moge narazie spokojnie jeżdzić????
zaznaczasz położenie nastawnika , odkręcasz 3 torxy i jedną śrubę , która można odkręcić kluczem energetycznym http://karimpex.pl/klodki.html ( klucz 4G końcówka 2T) , lub natniesz i odkrecisz płaskim ;)
zdejmujesz nastawnik i wymieniasz uszczelkę .... wkładasz go na miejsce zgodnie ze znakami , oraz uwazasz , aby trzon wszedł w otwór na wałku pompy ( zobaczysz jak zdejmiesz ) ... generalnie zawsze wchodzi :P i skrecasz ... najlepiej gdybyś miał vag i sprawdził jaka jest dawka paliwa po załozeniu go spowrotem
niestety nie mam vaga. Rozumiem ze potem trzeba było zrobić ustawienie kontu wtrysku czy tak??? ile takie cos moze kosztować??? a przy okazju gdzie znajde nr pompy bo dzwonie za uszczelkami i wszedzie sie o to pytają

[ Dodano: Sro Kwi 30, 2008 14:31 ]
CZY MOGE NARAZIE JEŹDZIĆ BEZ RZADNYCH OBAW???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 30, 2008 14:32

herflik95 pisze:niestety nie mam vaga.
jeżeli idealnie zaznaczysz i tak amo go nałożysz to dawka nie powinna się zmienić ( znacznie )
herflik95 pisze: Rozumiem ze potem trzeba było zrobić ustawienie kontu wtrysku czy tak???
nie ... nie ruszasz pompy tylko nastawnik
herflik95 pisze:a przy okazju gdzie znajde nr pompy bo dzwonie za uszczelkami i wszedzie sie o to pytają
nr uszczelki nastawnika to 1 460 206 305
( numer boscha)

[ Dodano: Sro Kwi 30, 2008 14:32 ]
herflik95 pisze:CZY MOGE NARAZIE JEŹDZIĆ BEZ RZADNYCH OBAW???
jassne , że tak ;)



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr kwie 30, 2008 14:33

damcio151, dziekuje :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:

[ Dodano: Sro Kwi 30, 2008 14:59 ]
obdzwoniłem lublin i komplet uszczelek to tylko 14 zł :bigok: a w intercarsie to mi powiedzieli ze cala pompe wtryskowa mam sobie kupic bo to jest nie rozbieralne :axe: .

damcio151, jeszcze raz wielkie DZIĘKI :prayer: :pub: :prayer: :pub:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 30, 2008 15:45

herflik95 pisze:a w intercarsie to mi powiedzieli ze cala pompe wtryskowa mam sobie kupic bo to jest nie rozbieralne :axe: .
:lol: przecież Jaszczur tam kupował , ale pod pokrywę nastawnika http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nastawnika
Ostatnio zmieniony śr kwie 30, 2008 15:46 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw maja 01, 2008 00:02

herflik95 pisze:a w intercarsie to mi powiedzieli ze cala pompe wtryskowa mam sobie kupic bo to jest nie rozbieralne

To są dopiero pal..ty. Kolega do A4 kopił oring olejoodporny w sklepie z łożyskami i uszczelniaczami. Zabrał ze sobą stary i dokupił najbardziej podobny. Pompa dział 1,5 roku i jest OK. Niestety zaznaczenia nastawnika nie wiele dało, bo minimalna niedokładność daje znać o sobie. Pojechał jak mówił do jakiegoś gościa i ten mu ustawił nastawik przy pomocy zwykłego miernika. Gość wiedział co i gdzie mierzyć ale nie chciał sie tą wiedzą podzielić. Tak wiec powodzenia


JaroW

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw maja 01, 2008 07:02

damcio151 pisze:uszczelke pod nastawnik kupisz np. w intercarsie
i tu jest problem bo pod nastawnik nie dostaniesz w intercarsie,pozostaje aso,wiem bo dowiadywałem się,tam u nich kupisz tylko ta pod pokrywę nastawnika



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 01, 2008 16:28

Jarowo pisze:Niestety zaznaczenia nastawnika nie wiele dało, bo minimalna niedokładność daje znać o sobie
dlatego najlepiej mieć vaga ... ale i bez tego da się ustawić na próbę :P sprawdzać czy kopci i czy ma odpowiedniego kopa ... jak nie kopci a ma kopa to jest ok
jaszczur pisze:i tu jest problem bo pod nastawnik nie dostaniesz w intercarsie,pozostaje aso,wiem bo dowiadywałem się,tam u nich kupisz tylko ta pod pokrywę nastawnika
ano widzisz ... w intercarsie nigddy nie kupowałem to nie wiem , ale kolega już znalazł :bigok:



Marcinke
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 07, 2005 18:13

Post autor: Marcinke » ndz mar 22, 2009 17:28

damcio151 pisze:
herflik95 pisze:oko ale czy moge to samemu wymienić i co trzeba po wymianie zrobić???? i czy moge narazie spokojnie jeżdzić????
zaznaczasz położenie nastawnika , odkręcasz 3 torxy i jedną śrubę , która można odkręcić kluczem energetycznym http://karimpex.pl/klodki.html ( klucz 4G końcówka 2T) , lub natniesz i odkrecisz płaskim ;)
zdejmujesz nastawnik i wymieniasz uszczelkę .... wkładasz go na miejsce zgodnie ze znakami , oraz uwazasz , aby trzon wszedł w otwór na wałku pompy ( zobaczysz jak zdejmiesz ) ... generalnie zawsze wchodzi :P i skrecasz ... najlepiej gdybyś miał vag i sprawdził jaka jest dawka paliwa po załozeniu go spowrotem
Koledzy jeśli będe miał vaga czy dam rade to sam utawić może podpowiecie jak ustawić
jakie dane,bo też czeka mnie wymiana tej uszczelki



ryger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: ryger » pn mar 23, 2009 21:48

Na oko czy na próbe czy puści dymka czy nie i z dokładnymi oznaczeniami nie ustawisz nastawnika tak jak był. Niby ,,na oko" ustawisz dobrze, ale może może Ci duzo wiecej palic, slabo odpalac, itp. PROPONUJE TO ZROBIĆ Z VAGIEM i ustawic dawke taka jak byla!!


Nigdy nie rozmawiaj z debilem - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości