wymiana płynu w spomaganiu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

turbas69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw lis 15, 2007 17:17
Lokalizacja: Warszawa

wymiana płynu w spomaganiu

Post autor: turbas69 » śr kwie 30, 2008 11:23

Witam jak się wymienia płyn w spomaganiu i ile go wchodzi do układu za jakiś opis będę wdzięczny



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr kwie 30, 2008 11:33




Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr kwie 30, 2008 11:33

odkręcasz wężyk który idzie do zbiorniczka z błynem, odpalasz na chwile autko i krecisz kierą w lewo i prawo zeby pompa wywaliła reszte płynu. Potem zakładasz weżyk wlewasz płyn, odpalasz autko i przekrecasz kiera zeby pompa zaciagnmeła płyn, sprawdzasz stan, jak mało to dolać a wchodzi 0,7 litra ale i tak jest sprzedawany w 1l opakowaniach



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr kwie 30, 2008 11:36

olej w układzie wspomagania -
0,7-0,9
olej specjalny G002000
częstość obsługi co 60 tys
nie przewiduję się wymiany



turbas69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw lis 15, 2007 17:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: turbas69 » śr kwie 30, 2008 12:21

oki wielkie dzięki

[ Dodano: 30 Kwi 2008 12:56 ]
a ten wężyk od zbiorniczka to zdejmuje ten od strony silnika czy zderzaka bo są przecież dwa?

[ Dodano: 30 Kwi 2008 13:03 ]
a ten wężyk od zbiorniczka to zdejmuje ten od strony silnika czy zderzaka bo są przecież dwa?



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » śr kwie 30, 2008 14:20

ostatnio zmienialem odkrecasz ten waz co idzie ze zbiornika i bez odpalania krecisz kiero na maks kilka razy w lewo i prawo zleci stary plyn zakrecasz przewod zalewasz nowym Febi zielonyi znowu kiero na maksa (przy zgaszonym silniku) kilka razy lewo prawo sprawdzasz stan (uzupełniasz braki) odpasza silnik i znowu na maks kilka razy lewo prawo sprawdzasz stan i gotowe


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 259 gości