Nie pali... nie kreci

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cartonik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: czw lut 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Kontakt:

Nie pali... nie kreci

Post autor: cartonik » wt kwie 29, 2008 17:36

mam problem z golfem 2 gti. po umyciu go uparł sie i nie chce odpalic . po kilku kreceniach kiedy wreszcie zaskoczył obroty same szły do 2 tys i jak doszło do 2 tys to automatycznie gasł. póżniej juz wogóle nie chciał palic... próbowałem grzebac pod maską i zauwarzyłem ze od czasu do czasu łapał obroty ale to trzeba było ruszac masą ;/ no i tak próbowałem kilka rzy az wkońcu zrobiło spiecie na takiej puszeczce srebrnej zaraz pod podszybiem... i teraz wogóle nawet krecic nie chce bo odbija kluczyk... a jak jest na zapłonie to słychac takie szumienie tak jakby popma sie nie wyłanczała czy cos... jesli ktokolwiek wie co jest nie tak to prosze o pomoc.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt kwie 29, 2008 17:47 przez cartonik, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt kwie 29, 2008 23:05

jezeli masz na mysli to srebna puszke na poddszybiu po lewej stronie auta to jest to ECU
Na uszkodzonym ECU rozruszniik powinien krecic ale auto raczej nie zapali



Awatar użytkownika
cartonik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: czw lut 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Kontakt:

Post autor: cartonik » śr kwie 30, 2008 00:53

stojąc przodem do silnika ta puszka jest bardziej po prawej stronie. i właśnie chodzi o to ze wogóle niekreci.. poprostu odbija mi kluczk.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr kwie 30, 2008 06:57

co rozumiesz przez odbija
to ze jak przekrecisz kluczyk w pozycje gdzie powinien krecic rozrusznik i go puscisz to normalne ze odbije
pala sie w ogole kontrolki?



krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » śr kwie 30, 2008 09:17

Może po spięciu akumulator nie łączy bo rozrusznik powinien kręcić zawsze. No chyba że stacyjka tez nie łaczy



Awatar użytkownika
cartonik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: czw lut 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Kontakt:

Post autor: cartonik » śr kwie 30, 2008 09:59

Przekrecam na Zapłon i wszystko idealnie Próbuje zapalić i Tak jak by Akumulator był za słaby taki podobny Objaw ale Akumulator jest naładowany! Po Prostu samochód nie Kreci! i z Tyłu slychać taki szum Jakby jakaś przerwa tak jakby coś chodziło z Tyłu (to chyba pompka w Baku) Rozkładam ręce nie wiem co jest nie tak! Jaka moze byc przyczyna ze w ogóle nie kreci rozrusznik?



krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » śr kwie 30, 2008 10:09

Ten szum z tyłu to właśnie pompki/pomka paliwa i to bardzo dobrze że je słychać przez kilka sekund później sie wyłaczają.
Czyli ogólnie jest wszystko ok poza tym że jak przekręcisz kluczyk to nic sie nie dzieje - rozrusznik milczy i sie nie kręci.
A może po prostu padł włącznik elektromagnetyczny przy rozruszniku albo sie przyciął?



Awatar użytkownika
cartonik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: czw lut 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Kontakt:

Post autor: cartonik » śr kwie 30, 2008 11:10

krzys pisze:Ten szum z tyłu to właśnie pompki/pomka paliwa i to bardzo dobrze że je słychać przez kilka sekund później sie wyłaczają.
Czyli ogólnie jest wszystko ok poza tym że jak przekręcisz kluczyk to nic sie nie dzieje - rozrusznik milczy i sie nie kręci.
A może po prostu padł włącznik elektromagnetyczny przy rozruszniku albo sie przyciął?

No i własnie sie nie wyłacza :] caly czas ja słychać nie tak jak zawsze to jest inny szum! Pukałem Delikatnie po rozruszniku i nic! Nie wiem co moze byc nie tak!



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr kwie 30, 2008 11:27

rozrusznik do sprawdzenia, jezeli aku sprawdziles to wszystkie przewody do rozrusznika sprawdz, pisales o jakims przewodzie masy, wszystkie polaczenia oczysc i mozesz nasmarowac je


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

gailbraith

Post autor: gailbraith » śr kwie 30, 2008 11:38

cartonik pisze:stojąc przodem do silnika ta puszka jest bardziej po prawej stronie.
A tu koledze nie chodzi czasem o cewkę zapłonową Panowie?
Ostatnio zmieniony śr kwie 30, 2008 11:39 przez gailbraith, łącznie zmieniany 1 raz.



krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » śr kwie 30, 2008 13:09

cartonik pisze:No i własnie sie nie wyłacza :]
Sprawdź czy to na pewno pompka paliwa daje ten efekt. Właściwie to pomki bo u mnie są dwie - jedna w baku druga pod samochodem w takiej plastikowej obudowie.
Po przekręceniu kluczyka -bez zapłonu-powinieneś je słyszeć przez 3-4 sek. później się wyłaczają. Jeśli się nie wyłacza to sprawdź przekaźniki - jest o tym na forum tu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 7b#1514027
Czy kolega mył silnik podczas mycia całego samochodu ?
Bo jak słusznie zauważyl kolega
gailbraith pisze:nie chodzi czasem o cewkę zapłonową Panowie?
może przewody wysokiego napięcia są kiepskie i stąd to spięcie ?



Awatar użytkownika
cartonik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: czw lut 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Kontakt:

Post autor: cartonik » śr kwie 30, 2008 15:59

tak tak dokładnie ta puszeczka to cewka zapłonowa... i podobno jak tam zrobiło spięcie to mógł tez kondensator sie spalić czy coś...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 463 gości