GOLF IIIGT CENTRALNY ZAMEK BLOKUJE ZAPŁON I ZAPALENIE MOTORA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bigrekin

GOLF IIIGT CENTRALNY ZAMEK BLOKUJE ZAPŁON I ZAPALENIE MOTORA

Post autor: bigrekin » pt wrz 30, 2005 22:05

]witam. mam problem z zapaleniem silnika. Napisze jak do tego doszło.mam golfa 3 gt z centralnym zamkiem rok 93 1,8i, zamknąłem auto kluczykiem.ale zauwarzyłem że mam otwartą szybe od str kierowcy.więc otworzyłem auto przez podniesienie cypka od zamka który jest w drzwiach przy szybie.nie chciało sie mi otworzyć go kluczem wiec wyciągnełem cypek. no i zaczeło sie wtedy gdy po wejściu do auta chciałem je zapalić. włożyłem klucz do stacyjki i zaczął wyć alarm oraz migać awaryjne. Wysiadłem z auta zamknełem je kluczem i otwożyłem. alarm sygnał dźwiekowy przestał wyć. no ale od tamtej pory nie mogę uruchmić silnika. wszystkie lampki i kontolki pala sie na tablicy działa pompa paliwowa bo słychać jak chodzi ale po przekręceniu kluczyka aby odpalić jest cisza.nic.rozrusznik nie kręci ale działa bo auto na zapych też nie chce zapalić.odłączyłem akumulator na 24godz. i też nic.w kluczyku raczej nie ma imobilajzera bo tak stwierdził gość który montuje alarmy.rozebrałem drzwi i obudowe stacyjki ale nigdzie nie widać centralki i dodatkowych kabli od alarmu. już szlak mnie bierze bo nic nie skutkuje a auto stoi 2 tygodnie bezużytecznie.chyba musi być coś co rozblokuje ten zapłon.dzieki za odp



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 30, 2005 22:38

Chyba alarm ci sie uwalił. Wygląda że blokada cały czas włączona. Musisz znaleźć pudełko alarmu i zewrzeć dwa kable co idą od niego do blokady. Są zwykle grubsze od pozostałych. Czasem od alarmu idą kable do osobnego przekaźnika i dopiero z niego do blokady - to te zewrzyj. Jak zapali to jesteś w domu. To że pompe słychać nic nie znaczy bo alarmy zwykle mają blokadę do zapłonu podłączoną. U mnie np czarny kabel w 6-tym rzędzie kostek u dołu z tyłu skrzynki bezpieczników.
Pudełko alarmu zwykle umieszczają nad skrzynką bezpieczników.
A może masz jakiś alarm ktory jakoś specjalnie trzeba odblokować żeby rozbroić po zadziałaniu. Masz instrukcję? Wyłącznik awaryjny ukryty wiesz gdzie jest?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bigrekin

Post autor: bigrekin » sob paź 01, 2005 16:27

nic nie wiem. kupiłem go w niemczech od faceta który nie mówił o żadnym alarmie. nie mam też pojęcia czy tan alarm montował vw na zamówienie czy firma która zakłada alarmy. od stacyjki nic podejżanego nie odchodzi. jest jaden kabel plusowy siwy który ma stały plus ale wtedy gdy stacyjka jest wyłączona kiedy przekręcam kluczem izapłon się zapala plus w tym kabłu zniaka. połączyłem ten kabel z innym plusem stałym, ale to nic nie dało



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 01, 2005 18:43

może masz fabryczny alarm. Jego budowy nie znam ale było coś na forum, jeśli dokładany to albo sam albo elektryk każdy montujący alarmy sobie poradzi.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości