golf z gazem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

smoog

golf z gazem

Post autor: smoog » pt wrz 30, 2005 12:39

witam mam wielki problem, posiadam golfa3 1.8 przerobilem go na gaz i od tej pory gdy skrecam w prawo auto mi gassnie, gosc ktory mi montowal gaz niewie od czego, mowi ze od wspomagania, ale gdy jezdze na benzynie auto mi nie gasnie przy skrecie w prawo???



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » pt wrz 30, 2005 13:00

Gdzieś już to było na Forum.Spróbuj poszukac.


Black

Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » pt wrz 30, 2005 20:29

Mialem podobnie i jak napisal blackwhite bylo to juz na forum. Koledzy z forum podejrzewali że może zasysać lewe powietrze ale ja zatankowalem na innej stacji i po klopocie. Obroty przy skrecie faluja (nie gasnie) ale w moim przypadku to uzasadnione gdyz mam 1,6 ABU. :)



smoog

Post autor: smoog » sob paź 01, 2005 18:52

nie umiem tego znajsc, jakby ktos wiedzial to prosze o pomoc z gory dzieki



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » sob paź 01, 2005 20:16

powiedz gazownikowi aby podniósł czułość reduktora-będzie wiedział o co chodzi.



modny

Post autor: modny » sob paź 01, 2005 21:07

endriu pisze:powiedz gazownikowi aby podniósł czułość reduktora-będzie wiedział o co chodzi.
jesli nie wie dlaczego tak sie dzieje to moze tez tego nie wiedziec :)



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » sob paź 01, 2005 21:44

sam raczej tego nie próbuj,chyba że wiesz która śruba jest od czego,poza tym niektóre reduktory nie maj ą regulacji czułości.



rol6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr sie 31, 2005 13:30
Lokalizacja: Poznań/Skórzewo

Post autor: rol6 » pt paź 07, 2005 11:55

Miałem coś takiego w poprzednim samochodzie - Fieście, w którym również miałem instalację gazową. Fiestka też gasła przy skręcie, z tą różnicą, że przy skręcie w lewo.
Pojechałem do gazowników i chłopaki zakleili taśmą izolacyjną dziurki, które znajdowały się w przedniej, dolnej części mieszacza po prawej stonie (patrząc na mieszacz, stojąc przed maską). Twiedzili, że przez te dziurki podczas skrętu dostaje się dodatkowe powietrze i przez to mieszanka jest zbyt uboga i silnik gaśnie. Po tym zabiegu sytuacja uległa poprawie - można było skręcać w lewo bez obawy, że silnik zgaśnie.
Moja rada jest następująca - sam nie kombinuj, jedź do gazowników i opowiedz im o tym co opisałem. Może zajarzą i wyciągną właściwe wnioski. Ostatnio mam takie przeświadczenie, że każdemu fachowcowi trzeba mówić co ma robić.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pt paź 07, 2005 12:20

Na reduktorze masz śrubę regulacyjną wolnych obrotów - to takie wystające coś o średnicy około 8 mm i długości około 1 cm, prawdopodobnie z nacięciem. Rozkręć to o około 1/4 obrotu i spróbuj się przejechać. jeśli wciąż będzie gasł, znowu troszkę rozkręć i tak do skutku.
A przy okazji: ten twój gazownik to niezły partacz, przecież rozkręcenie śruby to pierwszy sposób na usunięcie tej przypadłości. jeśli szukasz więcej informacji, tu masz link:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości