witam dzis stojac na postoju krecilem kierownica i uslyszalem pykanie ktore nie wydobywa sie z kol ale z maglownicy wiec podjechalem na kanal i zaczołem ruszac drazkami kierownicy i luzow na koncówkach drązkow nie ma ale przy maglowicy z prawej strony jest minimalny ale jest i teraz mam pytanie czy jakos da sie to naprawic dokrecic cos czy lozyska trzeba wymienic czy wogole sa tam lozyska jakies? dodam ze nie lata bardzo ten drazek,trzeba troszke sily wlozyc zeby owy luz wychwycic to jest raczej pykanie ktore slychac w srodku samochodu krecoc kierownicą.prosze o pomoc bo samochod potrzebny i to bardzo a jesli da sie zrobic to bym jak najszybciej usunoł problem co by nie narobic wiekszych szkod.dodam ze mam Golfa 3 silnik 1.4 ze wspomaganiem ukladu kierowniczego .z góry dziekuje i pozdrawiam
[ Dodano: 28 Kwi 2008 15:47 ]
pomoze mi ktos???
Luz na drazku kierownicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Luz na drazku kierownicy
Ostatnio zmieniony pn kwie 28, 2008 21:33 przez Lolek1333, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Kolego zazwyczaj listwa zębata posiada regulację na tzw. kamieniu. Jest to odpowiednia prowadnica listwy, która dociska ją do koła zębatego wału kierowniczego. Jednak służy ona do kasowania luzu międzyzębnego a z opisu wynika, że nie musi to być przyczyną luzów. Proponuję jednak nie przeoczyć sprawdzenia tego punktu.
Druga sprawa wydaje m się bardziej trafna to przegub kulowy prawego drążka kierowniczego. Pod gumową osłoną przy przekładni kierowniczej znajduje się przegub. Jak wszystko on także ma prawo ulec zużyciu.
Trzecia możliwość to uszczelnienie listwy zębatej przy wyjściu z obudowy. Również widoczne po ściągnięciu tej samej osłony.
PozdraVWiam!
Druga sprawa wydaje m się bardziej trafna to przegub kulowy prawego drążka kierowniczego. Pod gumową osłoną przy przekładni kierowniczej znajduje się przegub. Jak wszystko on także ma prawo ulec zużyciu.
Trzecia możliwość to uszczelnienie listwy zębatej przy wyjściu z obudowy. Również widoczne po ściągnięciu tej samej osłony.
PozdraVWiam!
PozdraVWiam!
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Serdeczne dziekuje jak widac sa jeszcze ludzie na tym forum ktorzy sa chetni do pomocy:D jutro sie odezwe w godzinach popołodniowych badz wieczornych i powiem co jest lub wyraze swoje wątpliwości,jeszcze raz wielkie dzięki Pozdrawiam
[ Dodano: 29 Kwi 2008 20:52 ]
no wiec tak luz jest na tym przegubie ale may tym sie pocieszam na razie mysle na nim jezdzic ale nie dlugo bede musial zmienic go i teraz moje pytania:jak odkrecic owy przegub probowalem dzis przykrecic odkrzecic i za chole... nie szlo odkrecic balem sie ciagnac mocno zeby czasem tam jakis zebatek w przekladni nie zerwac.macie macie jakies dobre pomysly by ja odkrecic? trzeba cala maglownice zdejmowac by przegob odkrecic? prosze o pomoc bo naprawde nie mmam pomyslu jak to zdjac
[ Dodano: 30 Kwi 2008 14:52 ]
nikt nie ma zadnego pomylu?
[ Dodano: 29 Kwi 2008 20:52 ]
no wiec tak luz jest na tym przegubie ale may tym sie pocieszam na razie mysle na nim jezdzic ale nie dlugo bede musial zmienic go i teraz moje pytania:jak odkrecic owy przegub probowalem dzis przykrecic odkrzecic i za chole... nie szlo odkrecic balem sie ciagnac mocno zeby czasem tam jakis zebatek w przekladni nie zerwac.macie macie jakies dobre pomysly by ja odkrecic? trzeba cala maglownice zdejmowac by przegob odkrecic? prosze o pomoc bo naprawde nie mmam pomyslu jak to zdjac
[ Dodano: 30 Kwi 2008 14:52 ]
nikt nie ma zadnego pomylu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 283 gości