Pytanie w kwestii zbyt szybko (2lata- Bosch Silver) rozładował mi sie akumulator i chciałbym sprawdzić układ elektryczny (łądowanie i prad pobierany) zanim zadecyduje że kupie nowy akumulator.
Moze wiecie jakie są granice pobiernia pradu z akumulatora (przy załozeniu że wszystkie odbiorniki sa wyłączone, moze być np tylko autoalarm a auto nie jest na chodzie)) i jaki powinien być prąd ładowania akumulatora przy włączonym silniku i na wolnych obrotach.
Aha i żeby to sprawdzić czy lepiej podpiąc amperomierz pomiędzy kleme + (czy minus) a akumulator ?
Prosze o radę !!!!!!
Jaki powinien być prąd pobierany z akumulatora ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Duże dzięi sprawdze to na własnym przykłądzie. Gdzieś też wyczytałem że pobierany prad nie moze być większy od kilkudziesięciu mA jeżeli posiada sie aktywny autoalarm. I pisza tez aby sprawdzajac ogólnie amperomierz wsadzic pomiedzy dowolną kleme a akumulator (druga klema wówczas siedzi na akumulatorze).
Sprawdze oba sposoby w najbliższy wekend
Jeszcze raz dzieki za pomoc
Sprawdze oba sposoby w najbliższy wekend
Jeszcze raz dzieki za pomoc
Mój Golf IV 1.4 16V - 2001r
Inny sposod, ale to raczej przy starszych autach sie sprawdzi. Odlacza sie jedna kleme (+) i "uzmiemiasz" ja na chwile i potem spowrotem podlaczasz do akumulatora. Jesli zaiskrzy to znaczy, ze gdzies sa przebicia. Ale jesli wziazc pod uwage ze masz alarm i cala mase elektroniki we wspolczesnych autach no to sposob raczej juz malo dokladny, raczej jako ciekawostka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości