Za co jest odpowiedzialny czujnik spalania stukowego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Za co jest odpowiedzialny czujnik spalania stukowego
Witam mam takie pytanko za co jest odpowiedzialny czujnik spalania stukowego ????
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Czujnik spalania stykowego koryguje poprzez sterownik kąt wyprzedzenia zapłonu.
Reaguje na ściśle określone drgania(fale ciśnieniowe) pochodzące z komory spalania a świadczące o wystąpieniu tegoż spalania w mikroskali.Informacja podawana przez ten czujnik powoduje wstrzymanie przyśpieszania zapłonu , czy nawet jego opóźnianie.Brak informacji z niego oznacza przyśpieszanie.Jest na szczęście system kontrolny jaki w razie wystąpienia niezgodności z programem fabrycznym wyłącza taką info i sterownik pracuje w standardzie.Użytkownik otrzyma kod uszkodzenia/usterki.tyle w skrócie.
Reaguje na ściśle określone drgania(fale ciśnieniowe) pochodzące z komory spalania a świadczące o wystąpieniu tegoż spalania w mikroskali.Informacja podawana przez ten czujnik powoduje wstrzymanie przyśpieszania zapłonu , czy nawet jego opóźnianie.Brak informacji z niego oznacza przyśpieszanie.Jest na szczęście system kontrolny jaki w razie wystąpienia niezgodności z programem fabrycznym wyłącza taką info i sterownik pracuje w standardzie.Użytkownik otrzyma kod uszkodzenia/usterki.tyle w skrócie.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
kąt wyptrzedzenia zapłonu
Witam!
podłącze się do tematu
czy odkręcenie i przykręcenie czjnika spalania stukowego w mka 2 może przestawić zapłon (zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu)?
zrobiłem tak i po przejechaniu 20km (i zagrzaniu auta do 90oC - według kiążki napraw w tej temperaturze ustawia się kąt wyprzedzenia zapłonu),zgaszeniu silnika =już nie odpaliłem auta
cz wystarczy ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu i bedzie oki??
pomóżcie
podłącze się do tematu
czy odkręcenie i przykręcenie czjnika spalania stukowego w mka 2 może przestawić zapłon (zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu)?
zrobiłem tak i po przejechaniu 20km (i zagrzaniu auta do 90oC - według kiążki napraw w tej temperaturze ustawia się kąt wyprzedzenia zapłonu),zgaszeniu silnika =już nie odpaliłem auta
cz wystarczy ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu i bedzie oki??
pomóżcie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości