mk 2 1,3 i
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witaj
Numer części, jaki podałeś dotyczy "korpusu z przepustnicami" któy znajduje się w miejscu oznaczonym żółtą obwódką.
Co zaś tyczy sie opisu przed numerem, to jest to "przełącznik z wiązką" i znajduje się on po prawej stronie korpusu i jest przytwierdzony do niego. Na zdjęciu zaznaczyłem miejce czerwoną strzałką. Jego numer katalogowy to 030133093 lub 030133093c.
Pozdr.
			
						Numer części, jaki podałeś dotyczy "korpusu z przepustnicami" któy znajduje się w miejscu oznaczonym żółtą obwódką.
Co zaś tyczy sie opisu przed numerem, to jest to "przełącznik z wiązką" i znajduje się on po prawej stronie korpusu i jest przytwierdzony do niego. Na zdjęciu zaznaczyłem miejce czerwoną strzałką. Jego numer katalogowy to 030133093 lub 030133093c.
Pozdr.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									"Golf - prawdopodobnie najlepszy samochód na świecie"
						- Prince2005
 - Ma gadane

 - Posty: 229
 - Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Kontakt:
 
Panowie. problem polega na tym że po uruchomieniu zimnego silnika silnik zaraz gaśnie i tak kilka razy aż do momentu rozgrzania silnika. Kiedy go odpale a jest zimny i ruszę to po dodaniu gazu (sporo) zachowuje się tak jakby niepodawał paliwa (szarpie), i go dusi. Natomiast kiedy jade i dodam troszkę więcej gazu to zaczyna nim szarpać skacze tak jak by raz miał paliwo a raz nie i tak do momentu aż się rozgrzeje. potem jak się rozgrzeje wszystko wraca do normy. Może ta wiązka ma coś z tym wspólnego bo jak ją odłącze to niema żadnej reakcji. A niemam zielonego pojęcia do czego służy ta wiązka z kostką.Co zaś tyczy sie opisu przed numerem, to jest to "przełącznik z wiązką" i znajduje się on po prawej stronie korpusu i jest przytwierdzony do niego. Na zdjęciu zaznaczyłem miejce czerwoną strzałką. Jego numer katalogowy to 030133093 lub 030133093c.
Proszę o pomoc bo już niemam siły. MK2 1.3 NZ wtrysk DIGIJET
Dziękia za wszelkie sugestie i odpowiedzi
pozdrawiam
- Prince2005
 - Ma gadane

 - Posty: 229
 - Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Kontakt:
 
- tauka
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2270
 - Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
 - Lokalizacja: Nowa Sól
 - Kontakt:
 
Ciężko stwierdzić co może być. Najlepiej komputer i wszystko jasne. A pozatym nie wiem o którą wiązke chodzi. nie ma teraz auta bo stoi na warsztacie a zdjecie, które robiłmalutekgp,  ni ładuje się. Ja mam ten sam silnik i walcze z jego przygasaniem i szarpaniem od dobrych 3 tygodni :/ I nawt po sprawdzeniu na warsztacie nie wiadomo co jest. Narazie doszli do sondy. Zobaczymyco dalej...
			
									
									- Prince2005
 - Ma gadane

 - Posty: 229
 - Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Kontakt:
 
a może ktoś wie do czego służy ta wiązka?
			
									
									malutekgp pisze:Co zaś tyczy sie opisu przed numerem, to jest to "przełącznik z wiązką" i znajduje się on po prawej stronie korpusu i jest przytwierdzony do niego. Na zdjęciu zaznaczyłem miejce czerwoną strzałką. Jego numer katalogowy to 030133093 lub 030133093c.

- 
				kraszi
 - Mały gagatek

 - Posty: 147
 - Rejestracja: wt lut 15, 2005 21:06
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Auto: VW GOLF III GTI TDI 20 JAHRE
 - Silnik: AFN
 - Kontakt:
 
siema mam ten sam problem  i  tez  niewiem  co  to  moze  byc  .ostatnio  depnełem  mu pedał  w podłoge  a  on  wszedł na 6 tys obr i nagle  spadł  na 2,5-3 tys obr  i  nie  chciał  dalej  sie  krecic  a  pedał  tkwił  cały  czas w podłodze  dopiero po pewnym czasie  wrocił  do  normy  .co  to   mogło  byc???
			
									
									VW GOLF III  GTI  20 JAHRE  
[color=#0000BF]POLEROWANIE FELG ALUMINIOWYCH[/color]
						[color=#0000BF]POLEROWANIE FELG ALUMINIOWYCH[/color]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości

