bierze olej i kopci po odpaleniu co trzeba naprawic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kepa100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn gru 10, 2007 01:05
Lokalizacja: Łódz

bierze olej i kopci po odpaleniu co trzeba naprawic

Post autor: kepa100 » czw kwie 24, 2008 22:13

bierze olej i kopci po odpaleniu co trzeba naprawic zeby bylo ok mam gaz od 5miesiecy silnik suchy a na 2 miesiace dolewam litr oleju


kepa100

Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » czw kwie 24, 2008 22:16

gumki na zaworkach puszczają olej- gumka kosztuje 5 zł-
troszke pracy cie czeka

[ Dodano: 24 Kwi 2008 22:19 ]
sciągasz pokrywe klawiatury , klawiaturke ,kieliszki sprerzyny zaworowe-tłok musi byc w górnym martwum punkcie i sciagasz zabezpieczenia i gumke-z załozeniem jest analogicznie odwrotnie- trzeba miec jeszcze urządzenie do scisniecia spreżyny zaworowej-ja dorabiałem


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

kepa100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn gru 10, 2007 01:05
Lokalizacja: Łódz

,,

Post autor: kepa100 » czw kwie 24, 2008 22:21

w sumie zawory tez mi po odpaleniu to moze byc tez od tych gumek??

[ Dodano: 24 Kwi 2008 22:22 ]
pukaja zawory bo niedokonczylem


kepa100

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » czw kwie 24, 2008 22:28

kepa100, puszcza ci niebieski dymek zaraz po dluzszym postoju ( przez noc) lub dluzej, a pozniej jest ok? jesli tak to gumki zaworowe... w sumie to prawie kazdy z nas ma tak w swoim mk3,mk2.. :bajer:



Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » czw kwie 24, 2008 22:28

a na jakim oleju jezdzisz- jaki przebieg masz na liczniku- tam są samoregulatory- a to ze stukają po odpaleniu to nie ma nic wspólnego z gumkami,,,jak powyzej 200 tys km polecam pół syntetyczny olej


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » czw kwie 24, 2008 22:37

bombel-g2 pisze:a na jakim oleju jezdzisz- jaki przebieg masz na liczniku- tam są samoregulatory- a to ze stukają po odpaleniu to nie ma nic wspólnego z gumkami,,,jak powyzej 200 tys km polecam pół syntetyczny olej
chyba mineralny , słuchaj może ci poszła uszczelka pod głowica, albo uszczelniacze zaworów, tania sprawa droga wymiana


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

kepa100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn gru 10, 2007 01:05
Lokalizacja: Łódz

..

Post autor: kepa100 » czw kwie 24, 2008 23:00

zawory stukaja po odpaleniu jak postoi auto z dwa dni trwa to ok 1min i przestaje i po odpaleniu pusci dymek jak w dislu i jak bardzo go przygazuje jezdze na 10w40 a przebieg niby 15000 i mam gaz a silnik suchutki

[ Dodano: 24 Kwi 2008 23:02 ]
acha no i dolewam mu raz na 3 miesiace 1litr oleju


kepa100

Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » czw kwie 24, 2008 23:09

dodaj sobie mos2 z firmy liqui moly

[ Dodano: 24 Kwi 2008 23:10 ]
do oleju to wyciszy auto


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » pt kwie 25, 2008 00:20

Każdy silnik bieże olej.Litr na 2 miesiące to bardzo mało.Ale wymień te uszczeniacze na zaworach.


Jacek

Awatar użytkownika
e2rdd23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr lut 27, 2008 16:27
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: e2rdd23 » pt kwie 25, 2008 06:38

Ja mam to samo co ty i tez zaczne od tych gumek na zaworkach jak przestanie brac olej to bede bardzo szczesliwy :grin: a mam silnok 2,0 gti v8 a słuchajcie a moze ktos ma jakies zdjecie gdzie te gumki sie znajduja lub jakas instrukcje wymiany ??



Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » pt kwie 25, 2008 08:16

A ja niedawno robiłem głowice, wymieniałem te uszczelniacze, szkoda tylko ze prowadnic zaworowych nie ruszyłem a trzeba było bo dwa miały niewielki luz. Brał sporo oleju jakiś litr na 2500km, teraz jest dużo lepiej ale też bierze, co do kopcenia na zimnym to mam to samo i pracuje wtedy nierówno jakby na trzech cylindrach, jak jest ciepły nie kopci i wszystko jest OK. Słyszałem ze to nie wina uszczelniaczy tylko czegoś innego, ktoś mi powiedział że może to być czujnik temperatury bo to on wysyła sygnał do komputera o składzie mieszanki na zimnym silniku.
Pozdrawiam


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt kwie 25, 2008 12:29

Wymieniam uszczelnienia w swoim zależnie od potrzeby.
Resztę załatwia xado. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 321 gości