Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
miszel78
- Mały gagatek

- Posty: 121
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
- Lokalizacja: Łódź / Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: miszel78 » śr wrz 28, 2005 18:33
Witam,
Ostatnio grzebalem przy zegarach (wymienialem podswietlenie). Zauwazylem ze teraz jest cos nie tak ze wskaznikami paliwa i temperaturyj. Mianowicie wskazowki opadaja ponizej minimum. Czy jest jakas mozliwosc regulacji tego? Robilem juz palcem i niestety nie pomaga. Jasli sie odlaczy zegary od kostki zasilajacej i na nowo sie podlaczy to wskazowki opadaja az do momentu jak natrafia na plastik

Jesli je podniose palcem i jest ok to po kilku wlaczeniach i wylaczeniach stacyjki znow znajduja sie ponizej minimum. Spotkaliscie sie kiedys z czyms takim? Jest na to jakas rada? (poza wymiana zegarow na nowe :> )
-
Rydzu
- _

- Posty: 6046
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
- Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
-
Kontakt:
Post
autor: Rydzu » czw wrz 29, 2005 08:10
A nie zakładałeś nowych tarcz zegarów?Może otwory które wyciełeś na wskazówki są za małe i sama wskazówka może ocierać o tarczę? jeśłi robiłeś tylko podświetlenie to mogłeś przy demontażu uszkodzić coś w liczniku, spróbuj znaleźć same wskaźniki i zamienić to będziesz widział czy to nie czasami wskażnik.
-
czykryszard
- Mały gagatek

- Posty: 66
- Rejestracja: sob sie 06, 2005 21:33
- Lokalizacja: Gorzyce
Post
autor: czykryszard » czw wrz 29, 2005 08:32
musisz sciagnć wskazówki i założyć jeszcze raz one po odpieciu z kostki mają delikatną blokade mozna ją wyczuć i założyć spowrotem dokładnie w to miejsce powinno być dobrze
-
foxiu2k5
- Ma gadane

- Posty: 190
- Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: foxiu2k5 » czw wrz 29, 2005 09:06
miszel78 pisze:Robilem juz palcem i niestety nie pomaga
Jak dla mnie dokladne to one juz nie beda... nie wiem jak ze wskaznikiem temp. ale temat wskaznika paliwa mam w malym palcu. Wskaznik jest delikatny, drut oporowy nawiniety na blaszke, ktora wygina sie w zaleznosci od tego jaki prad przez ten drut przeplywa... rzecz bardzo delikatna i grzebanie przy tym paluchem laczy sie z przeskalowaniem ...
-
Rydzu
- _

- Posty: 6046
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
- Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
-
Kontakt:
Post
autor: Rydzu » czw wrz 29, 2005 09:36
Kolejna sprawa, to taka że wskazówka ma asymetryczny rowek i nie powinno się jej udać założyć źle. Jeśli będziesz miał problem to zostało mi troszeczkę części z licznika więc mogę rozdysponować pomiędzy użytkownikó forum. Dla jednego paliwo, dla innego temperatura...

-
miszel78
- Mały gagatek

- Posty: 121
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
- Lokalizacja: Łódź / Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: miszel78 » czw wrz 29, 2005 10:07
rydzu pisze:A nie zakładałeś nowych tarcz zegarów?Może otwory które wyciełeś na wskazówki są za małe i sama wskazówka może ocierać o tarczę? jeśłi robiłeś tylko podświetlenie to mogłeś przy demontażu uszkodzić coś w liczniku, spróbuj znaleźć same wskaźniki i zamienić to będziesz widział czy to nie czasami wskażnik.
Nowych tarcz nie zakładałem. Wskazwek tez nie wyciagałem, ani otworów zadnych nie wiercilem. Na razie moze sprobuje wyciagnac te wskazowki i wlozyc je tak jak sugerujecie (w ten rowek). Chociaz nie jestem przekonany czy one wyskoczyly z tego rowka, bo wskaywac wskazuja. Temperatura ladnie rosnie i paliwo tez sie rusza....tylko ze przy kazdym wlaczeniu i wylaczeniach stacyjki tak jakby wszystko bylo o jeden zabek nizej

-
Rydzu
- _

- Posty: 6046
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
- Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
-
Kontakt:
Post
autor: Rydzu » czw wrz 29, 2005 10:50
Skoro nie ściągałeś wskazówek i nie rozbierałeś tej części to faktycznie ciężko będzie coś zdiagnozować. Pozostaje tylko ściągnięcie całego modułu wskaźnika z płyty głównej (bez rozbierania), wyczyszczenie styków, ponowne złożenie i test działania.
Jeśli wcześniej nie ściągałeś wskazówek to lepiej ich nie ruszaj.
Jak nie pomoże to trzeba będzie szukać innych rozwiązań
-
Corvax
- V.I.P.

- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » czw wrz 29, 2005 10:55
to jest problem elektryczny - albo poleciał wsad, albo coś z napieciem nie bangla w samej szafie lub na wiązce/wtyczce - wskazówek nie ruszaj, skoro ich nie zdejmowałeś. Szafy są niezwykle delikatne i trzeda się umiec z nimi obchodzic. Mam u siebie 2 sztuki na których eksperymentowałem z podswietleniem tarcz od dolu - obie niesprawne

Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
miszel78
- Mały gagatek

- Posty: 121
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
- Lokalizacja: Łódź / Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: miszel78 » czw wrz 29, 2005 11:38
Poniewaz nie znam sie na takiej elektryce to najprostrzym rozwiazaniem jest jezdzenie bez przezroczystej oslonki na zegarach i co jakis czas przestawianie wskazowek palcem :> lub zamontowanie tam czegos w stylu ogranicznikow (zeby wskazowka nie opadala ponizej minimum)
A u Was jak sie zachowuja wskazowki po odlaczeniu kostki i podlaczeniu jej na nowo? Wszystko wraca na miejsce?
-
Corvax
- V.I.P.

- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » czw wrz 29, 2005 12:31
Jesl sie nic nie zwaliło to własnie tak byc powinno, nie?

Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
miszel78
- Mały gagatek

- Posty: 121
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
- Lokalizacja: Łódź / Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: miszel78 » czw wrz 29, 2005 12:46
No wlasnie nie wiem jak byc powinno. Bo tak jak pisalem - po wlaczeniu ponownym kostki to tak jakby zegary sie resetowaly, wystepuje charakterystyczni szum i wskazowki paliwa i temp. opadaja tak nisko jak im tylko konstrukcja zegara na to pozwala
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości