Strasznie wolno sie rozpędza między 1000 a 2000 obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bucus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 15:54
Lokalizacja: Koszalin / Nowe Bielice
Kontakt:

Strasznie wolno sie rozpędza między 1000 a 2000 obrotów

Post autor: Bucus » wt kwie 22, 2008 21:39

Mam taki problem że w Vento 1.9TDI bardzo powoli się rozpędza przy obrotach między 1000 a 2000, natomiast jak już jest powyżej 2000 to już zaczyna ładnie przyspieszać.
Jeżeli chodzi o to wolne to jest tak że jak jadę na prostej i wcisnę gaz obojętne na którym biegu, a obroty mam np. ok. 1400 to prawie stoi w miejscu nic nie przyspiesza tylko trzyma taką samą prędkość, obojętne ile dam gazu, jak natomiast będzie z górki to zacznie przyspieszać i jak obroty dojdą do 2000 to już wtedy zaczyna ładnie ciągnąć i nie widzę wtedy żadnego problemu.
Co może być przyczyną tego zjawiska?
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 21:45 przez Bucus, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje VENTO

Spotkania grupy CMTeam.pl, każdy piątek, godz 21.30 parking podziemny FORUM - Zapraszamy

Obrazek

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt kwie 22, 2008 21:47

Bucus, przyczyn może byc kilka . Zeby nie wrózyc to najlepiej zrobić diagnoze dynamiczna , podiedz gdzies do mechanika i niech sie przejedzie z laptopem i posprawdza .
W TD i TDI normalne jest że auto ma kopa po osągnieciu ciśnienia doładowania (ciśnienia powietrza z turbawki) , jeżdziji tak żeby na obrotku było 2000 do 3000 rpm i będzie OK.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » wt kwie 22, 2008 22:27

a ja obstawiam zasyfiony kolektor dolotowy


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt kwie 22, 2008 23:09

jasiek21 pisze:a ja obstawiam zasyfiony kolektor dolotowy
zasyfiony nkolektor ma wiekszość TDI , brudny przepływomierz jest bardziej prawdopodobny. Bucus, zdemontuj przepływke ściagnij ta siatke od strony filtra powietrza i umyj jakims zmywaczem . napewno nie zaszkodzi a może pomóc.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » śr kwie 23, 2008 08:07

mialem podbn problem auto mialo lekkiego mullka na niskich obrotach do 2000, pomoglo czysczenie przeplywomierza (strasznie zasyfiony) po tym auto odzyskalo sprawnosc jest bardziej dynamiczne.
Chyba bylo czyszczone tym http://www.moto.allegro.pl/item34469724 ... a_vat.html



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw kwie 24, 2008 00:29

Byl u mnie kiedys jeden kolega z forum z bardzo slabym TDI , na poczatku podpielismy vaga okazlo sie ze przeplywka slaba . Najpierw podmienilismy ja z mojego auta a pozniej wyczyscilismy jego. Koles wrocil z usmiechem na twarzy , pisal mi pozniej ze jak ma tego golfa dwa lata to w zyciu tak dobrze nie jezdzil. :-)


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

tg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn mar 17, 2008 13:05
Lokalizacja: mazury

Post autor: tg » czw kwie 24, 2008 08:08

Mam ten sam problem w swoim TDI (passat b4 silnik 1z) identyczne objawy.
Kurcze ale nigdy tego nie czyściłem, boje się zeby czegoś nie spiprzyć, będę wdzięczny za wskazówki
pozdrawiam wszystkich TDI i TD samo D też!



niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » czw kwie 24, 2008 08:53

tg, to naprawde nie jest trudne nie jestem szpecem ani mchanikem ale mi sie udalo, co potrzebne? klucz chyba 8 albo 10 niepamietam preparat do czyszczenia najlepiej zebysz szybko odparowywal i to chyba wszystko aa no i jeszcze jakies szczypce albo kombinerki zeby sciagnac obejmy,
1.sciagasz zaciski
2. odkrecasz 2 sroby na ktorych zamocowany jest przeplywomierz do filtra powietrza
3. odpinasz wtyczke
4. wpsikujesz preparat do srodka miedzy siatki ( u mnie na pocztku z przeplywomierza wylatywal czarna maz, psikalem az zaczal wyplywac jasny plyn
5. odczekalem chwile zeby odparowalo
ni skaldamy w odwrotnej kolejnosci, aa miedzy przeplywomierzema a filtrem jest gumowa uszczelka trzeba ja umiesci w otworze filtra powietrza a pozniej zakladac przeplywomierz
wszystko poskrecac zapic wtyczki i sprawdzic czy jest roznica u mnie wdac bylo odrazu po przejechaniu kilku metrow



daniel40
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 17:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: daniel40 » czw kwie 24, 2008 23:00

niuteq pisze:tg, to naprawde nie jest trudne nie jestem szpecem ani mchanikem ale mi sie udalo, co potrzebne? klucz chyba 8 albo 10 niepamietam preparat do czyszczenia najlepiej zebysz szybko odparowywal i to chyba wszystko aa no i jeszcze jakies szczypce albo kombinerki zeby sciagnac obejmy,
1.sciagasz zaciski
2. odkrecasz 2 sroby na ktorych zamocowany jest przeplywomierz do filtra powietrza
3. odpinasz wtyczke
4. wpsikujesz preparat do srodka miedzy siatki ( u mnie na pocztku z przeplywomierza wylatywal czarna maz, psikalem az zaczal wyplywac jasny plyn
5. odczekalem chwile zeby odparowalo
ni skaldamy w odwrotnej kolejnosci, aa miedzy przeplywomierzema a filtrem jest gumowa uszczelka trzeba ja umiesci w otworze filtra powietrza a pozniej zakladac przeplywomierz
wszystko poskrecac zapic wtyczki i sprawdzic czy jest roznica u mnie wdac bylo odrazu po przejechaniu kilku metrow
Czyli spryskałeś ten cały środek przepływomierza? Z tego co wiem to ten "pręcik" w środku jest bardzo delikatny i chyba nie można na niego stosować nic. Pryskałeś tyko te siatki czy ten czujnik w środku też?



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt kwie 25, 2008 07:29

daniel40 pisze:Pryskałeś tyko te siatki czy ten czujnik w środku też?
ten czujnik tez , to własnie o to chodzi żeby on był czysty i odczytywał .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

tg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn mar 17, 2008 13:05
Lokalizacja: mazury

Post autor: tg » pt kwie 25, 2008 15:24

A czy mozna przepłukać przepływke benzynką?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 41 gości