Gaśnie na wolnych obrotach gdy zimny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
looki8329
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 07:32
Lokalizacja: VWlkp

Gaśnie na wolnych obrotach gdy zimny

Post autor: looki8329 » śr kwie 23, 2008 17:03

Mam golfa 1,4 16 v.Od jakiegoś czasu gaśnie mi od razu po odpaleniu lub gdy jadę przy zmianie biegu.Dzieje się tak gdy silnik nie jest rozgrzany.Po przejechaniu kilku kilometrów problem znika.Na początek zmieniłem filtr paliwa, przewody zapłonowe i czujnik temperatury bo był zepsuty ale to nic nie zmieniło.Był podpięty do kompa ale ponoć nic nie wykazało gość wyregulował przepustnicę bo obroty trochę falowały.Pomóżcie nie wiem co to może być...Auto jest z 1999 roku i ma przejechane 55000.
Ostatnio zmieniony śr kwie 23, 2008 17:43 przez looki8329, łącznie zmieniany 2 razy.



tekken82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 20:22
Lokalizacja: Tychy

Re: Gaśnie na wolnych obrotach gdy zimny

Post autor: tekken82 » śr kwie 23, 2008 18:12

looki8329 pisze:Mam golfa 1,4 16 v.Od jakiegoś czasu gaśnie mi od razu po odpaleniu lub gdy jadę przy zmianie biegu.Dzieje się tak gdy silnik nie jest rozgrzany.Po przejechaniu kilku kilometrów problem znika.Na początek zmieniłem filtr paliwa, przewody zapłonowe i czujnik temperatury bo był zepsuty ale to nic nie zmieniło.Był podpięty do kompa ale ponoć nic nie wykazało gość wyregulował przepustnicę bo obroty trochę falowały.Pomóżcie nie wiem co to może być...Auto jest z 1999 roku i ma przejechane 55000.
a) w 55000 to chyba sam nie wierzysz
b) czujnik mam padnięty tak samo jak ty
c) jaki kupiłeś czujnik ? niebieski czy zielony i jaki masz numer podwozia ? - bo w serwisie zażyczyli sobie 90 zł czujnik + 120 montaż :/
d) wiecej niestety nie pomoge ale śledzę wątek bo kilka razy na zimnym nie chciał mi palić od sztycha i gasł.

pzdr

dziekan



Awatar użytkownika
looki8329
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 07:32
Lokalizacja: VWlkp

Post autor: looki8329 » śr kwie 23, 2008 19:06

Wierzę, że tyle mam przejechane bo jest wszystko udokumentowane i nic nie wskazuje na to, że licznik był cofany ale mniejsza o to...Daj sobie spokój z serwisami bo tam za części kasują trzy razy więcej niż w rzeczywistości jest to warte.Mnie to wszystko kosztowało 120zł.


Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...

tekken82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 20:22
Lokalizacja: Tychy

Post autor: tekken82 » śr kwie 23, 2008 19:23

looki8329 pisze:Wierzę, że tyle mam przejechane bo jest wszystko udokumentowane i nic nie wskazuje na to, że licznik był cofany ale mniejsza o to...Daj sobie spokój z serwisami bo tam za części kasują trzy razy więcej niż w rzeczywistości jest to warte.Mnie to wszystko kosztowało 120zł.
a jaki kupiłeś kolor tego czujnika ?



Awatar użytkownika
looki8329
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 07:32
Lokalizacja: VWlkp

Post autor: looki8329 » śr kwie 23, 2008 19:46

Szczerze Ci powiem, że nie wiem bo zajął się tym mechanik...


Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...

greg

Post autor: greg » śr kwie 23, 2008 22:32

który rok auta a raczej kod nadwozia po WVWZZZ1JZX(tu litera)250000- bo w tym modelu występowały 2 czujniki - niebieski i zielony (zielony od tego numeru)

[ Dodano: Sro Kwi 23, 2008 10:33 pm ]
to znaczy w silniku AKQ bo założyłem ze taki masz
Ostatnio zmieniony śr kwie 23, 2008 22:35 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.



tekken82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 20:22
Lokalizacja: Tychy

Post autor: tekken82 » śr kwie 23, 2008 23:13

greg pisze:który rok auta a raczej kod nadwozia po WVWZZZ1JZX(tu litera)250000- bo w tym modelu występowały 2 czujniki - niebieski i zielony (zielony od tego numeru)

[ Dodano: Sro Kwi 23, 2008 10:33 pm ]
to znaczy w silniku AKQ bo założyłem ze taki masz
rok produkcji 1999 AKQ a numer grubo powyżej 500000 - rozumiem że w takim razie zielony ?

czy taki spasuje:
http://allegro.pl/item337850032_czujnik ... _nowy.html

i gdzie go znaleźć w 1,4 16V - w króćcu ?
???
Ostatnio zmieniony śr kwie 23, 2008 23:16 przez tekken82, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » śr kwie 23, 2008 23:16

tekken82 pisze:czy taki spasuje:
tak



tekken82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 20:22
Lokalizacja: Tychy

Post autor: tekken82 » śr kwie 23, 2008 23:22

greg pisze:
tekken82 pisze:czy taki spasuje:
tak
dzięki wielkie greg !!!!

a) a gdzie go znajdę ?
b) czy warto kupić odsysacz do olejów i innych płynów na allegro i samemu się w to bawić ?
c) nei wiem czy mi sie wydaje ale wspomaganie mi ciężko chodzi mam orginalny płyn FEBI i kupiłbym tą dużą strzykawkę odessał stary i zalał nowym - jest szansa że pomoże ?
Ostatnio zmieniony śr kwie 23, 2008 23:24 przez tekken82, łącznie zmieniany 2 razy.



greg

Post autor: greg » śr kwie 23, 2008 23:41

tekken82 pisze:nei wiem czy mi sie wydaje ale wspomaganie mi ciężko chodzi mam orginalny płyn FEBI i kupiłbym tą dużą strzykawkę odessał stary i zalał nowym - jest szansa że pomoże ?
co to znaczy cieżko - jest dźwięk?
opony jaki rozmiar?



tekken82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 20:22
Lokalizacja: Tychy

Post autor: tekken82 » śr kwie 23, 2008 23:45

greg pisze:
tekken82 pisze:nei wiem czy mi sie wydaje ale wspomaganie mi ciężko chodzi mam orginalny płyn FEBI i kupiłbym tą dużą strzykawkę odessał stary i zalał nowym - jest szansa że pomoże ?
co to znaczy cieżko - jest dźwięk?
opony jaki rozmiar?
miałem 185/80 R14
teraz 205/55 R16

Zarówno na jednych jak i na drugich nie jest ciężko ale czuję że powinien lżejszy opór być

Żadnego rzężenia ani innego dźwięku nie słychać.

Czy należy wymienić olej w skrzyni biegów ? mam od 30tyś autko w sumie 150kkm i nie wiem czy był wymieniany ?
Ostatnio zmieniony śr kwie 23, 2008 23:48 przez tekken82, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » śr kwie 23, 2008 23:54

tekken82 pisze:Zarówno na jednych jak i na drugich nie jest ciężko ale czuję że powinien lżejszy opór być
spotkaj się z jakimś forumowiczem i porównaj.
co do oleju w skrzyni - sprawdzić stan i tyle



tekken82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 20:22
Lokalizacja: Tychy

Post autor: tekken82 » śr kwie 23, 2008 23:56

greg pisze:
tekken82 pisze:Zarówno na jednych jak i na drugich nie jest ciężko ale czuję że powinien lżejszy opór być
spotkaj się z jakimś forumowiczem i porównaj.
co do oleju w skrzyni - sprawdzić stan i tyle
ok a stan oleju da się samemu sprawdzić czy trzeba do mechaniora targać ?



greg

Post autor: greg » czw kwie 24, 2008 00:12

tekken82, wiesz co wen o wejdź tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=40051&start=960, ściągnij poczytaj to dopiero pytaj czego nie zrozumiałeś



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 156 gości