Zastanawiam się nad zmianą mojedo TDI na coś szybszego. Interesuje mnie coś zbliżonego osiągami i spalaniem do mojej byłej E36 328i. Dość interesujący wydaje się silnik 1,8T lecz chciałbym się upewnić czy warto kupować podstawową wersję 150KM czy lepiej 180KM lub 210KM - ten ostatni znalazłem w Leonie Cupra i Audi S3. Czy sprzętowo te silniki dużo się różnią? Pytam ze względu na dostępność i co za tym idzie ceny części zamiennych ?
Jakie osiągi 0-100 ma Golf IV 1,8T po chipie na 190KM ?
1,8T 150 KM a 180KM
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
lepiej zakupic chyba 150KM AGU silnik
lepsza głowica - w sensie pozwala na wiecej
lepsza głowica - w sensie pozwala na wiecej
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Re: 1,8T 150 KM a 180KM
W standardzie ma 8,5sek. Po programie podobno urywa się coś koło sekundy.Yacko pisze: Jakie osiągi 0-100 ma Golf IV 1,8T po chipie na 190KM ?
Tabelę przyrostów po czipowaniu 150 i 180 masz np. tu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości