Wsowka rozrusznika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wsowka rozrusznika
Witam mam pytanie po co jest drugie wejscie na wsuwke na rozruszniku bo mam to wejscie wolne nieuzywane moj silnik to 1.8RP
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
dobrze pisze- jest to wsuwka która zasadniczo powinna występować w rozrusznikach gaźnikowców z zapłonem klasycznym(przerywaczowym)- układ zapłonowy zasilany jest tam obniżonym napięciem(przewód opornościowy), w czasie rozruchu na tej wsuwce pojawiało się napięcie akumulatora i szło ono na cewkę zapłonową omijając przewód opornościowy gdyż spadek napięcia w czasie rozruchu plus spadek napięcia na przewodzie opornościowym spowodowały by możliwość niewystąpienia skutecznej iskryoldstaszek pisze:Nie musi być podłączona.Możliwe że były warianty z podłączeniem do cewki zapłonowej na moment rozruchu.Zostaw i nie kombinuj.
widocznie ktoś podmienił rozrusznik w twoim aucie- wsuwka może zostać wolna- nie ruszać, niech będzie jak jest
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: W3C [Validator] i 346 gości