Strasznie wolno sie rozpędza między 1000 a 2000 obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Bucus
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz paź 31, 2004 15:54
- Lokalizacja: Koszalin / Nowe Bielice
- Kontakt:
Strasznie wolno sie rozpędza między 1000 a 2000 obrotów
Mam taki problem że w Vento 1.9TDI bardzo powoli się rozpędza przy obrotach między 1000 a 2000, natomiast jak już jest powyżej 2000 to już zaczyna ładnie przyspieszać.
Jeżeli chodzi o to wolne to jest tak że jak jadę na prostej i wcisnę gaz obojętne na którym biegu, a obroty mam np. ok. 1400 to prawie stoi w miejscu nic nie przyspiesza tylko trzyma taką samą prędkość, obojętne ile dam gazu, jak natomiast będzie z górki to zacznie przyspieszać i jak obroty dojdą do 2000 to już wtedy zaczyna ładnie ciągnąć i nie widzę wtedy żadnego problemu.
Co może być przyczyną tego zjawiska?
Jeżeli chodzi o to wolne to jest tak że jak jadę na prostej i wcisnę gaz obojętne na którym biegu, a obroty mam np. ok. 1400 to prawie stoi w miejscu nic nie przyspiesza tylko trzyma taką samą prędkość, obojętne ile dam gazu, jak natomiast będzie z górki to zacznie przyspieszać i jak obroty dojdą do 2000 to już wtedy zaczyna ładnie ciągnąć i nie widzę wtedy żadnego problemu.
Co może być przyczyną tego zjawiska?
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 21:45 przez Bucus, łącznie zmieniany 1 raz.
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Bucus, przyczyn może byc kilka . Zeby nie wrózyc to najlepiej zrobić diagnoze dynamiczna , podiedz gdzies do mechanika i niech sie przejedzie z laptopem i posprawdza .
W TD i TDI normalne jest że auto ma kopa po osągnieciu ciśnienia doładowania (ciśnienia powietrza z turbawki) , jeżdziji tak żeby na obrotku było 2000 do 3000 rpm i będzie OK.
W TD i TDI normalne jest że auto ma kopa po osągnieciu ciśnienia doładowania (ciśnienia powietrza z turbawki) , jeżdziji tak żeby na obrotku było 2000 do 3000 rpm i będzie OK.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
zasyfiony nkolektor ma wiekszość TDI , brudny przepływomierz jest bardziej prawdopodobny. Bucus, zdemontuj przepływke ściagnij ta siatke od strony filtra powietrza i umyj jakims zmywaczem . napewno nie zaszkodzi a może pomóc.jasiek21 pisze:a ja obstawiam zasyfiony kolektor dolotowy
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
mialem podbn problem auto mialo lekkiego mullka na niskich obrotach do 2000, pomoglo czysczenie przeplywomierza (strasznie zasyfiony) po tym auto odzyskalo sprawnosc jest bardziej dynamiczne.
Chyba bylo czyszczone tym http://www.moto.allegro.pl/item34469724 ... a_vat.html
Chyba bylo czyszczone tym http://www.moto.allegro.pl/item34469724 ... a_vat.html
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Byl u mnie kiedys jeden kolega z forum z bardzo slabym TDI , na poczatku podpielismy vaga okazlo sie ze przeplywka slaba . Najpierw podmienilismy ja z mojego auta a pozniej wyczyscilismy jego. Koles wrocil z usmiechem na twarzy , pisal mi pozniej ze jak ma tego golfa dwa lata to w zyciu tak dobrze nie jezdzil.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
tg, to naprawde nie jest trudne nie jestem szpecem ani mchanikem ale mi sie udalo, co potrzebne? klucz chyba 8 albo 10 niepamietam preparat do czyszczenia najlepiej zebysz szybko odparowywal i to chyba wszystko aa no i jeszcze jakies szczypce albo kombinerki zeby sciagnac obejmy,
1.sciagasz zaciski
2. odkrecasz 2 sroby na ktorych zamocowany jest przeplywomierz do filtra powietrza
3. odpinasz wtyczke
4. wpsikujesz preparat do srodka miedzy siatki ( u mnie na pocztku z przeplywomierza wylatywal czarna maz, psikalem az zaczal wyplywac jasny plyn
5. odczekalem chwile zeby odparowalo
ni skaldamy w odwrotnej kolejnosci, aa miedzy przeplywomierzema a filtrem jest gumowa uszczelka trzeba ja umiesci w otworze filtra powietrza a pozniej zakladac przeplywomierz
wszystko poskrecac zapic wtyczki i sprawdzic czy jest roznica u mnie wdac bylo odrazu po przejechaniu kilku metrow
1.sciagasz zaciski
2. odkrecasz 2 sroby na ktorych zamocowany jest przeplywomierz do filtra powietrza
3. odpinasz wtyczke
4. wpsikujesz preparat do srodka miedzy siatki ( u mnie na pocztku z przeplywomierza wylatywal czarna maz, psikalem az zaczal wyplywac jasny plyn
5. odczekalem chwile zeby odparowalo
ni skaldamy w odwrotnej kolejnosci, aa miedzy przeplywomierzema a filtrem jest gumowa uszczelka trzeba ja umiesci w otworze filtra powietrza a pozniej zakladac przeplywomierz
wszystko poskrecac zapic wtyczki i sprawdzic czy jest roznica u mnie wdac bylo odrazu po przejechaniu kilku metrow
Czyli spryskałeś ten cały środek przepływomierza? Z tego co wiem to ten "pręcik" w środku jest bardzo delikatny i chyba nie można na niego stosować nic. Pryskałeś tyko te siatki czy ten czujnik w środku też?niuteq pisze:tg, to naprawde nie jest trudne nie jestem szpecem ani mchanikem ale mi sie udalo, co potrzebne? klucz chyba 8 albo 10 niepamietam preparat do czyszczenia najlepiej zebysz szybko odparowywal i to chyba wszystko aa no i jeszcze jakies szczypce albo kombinerki zeby sciagnac obejmy,
1.sciagasz zaciski
2. odkrecasz 2 sroby na ktorych zamocowany jest przeplywomierz do filtra powietrza
3. odpinasz wtyczke
4. wpsikujesz preparat do srodka miedzy siatki ( u mnie na pocztku z przeplywomierza wylatywal czarna maz, psikalem az zaczal wyplywac jasny plyn
5. odczekalem chwile zeby odparowalo
ni skaldamy w odwrotnej kolejnosci, aa miedzy przeplywomierzema a filtrem jest gumowa uszczelka trzeba ja umiesci w otworze filtra powietrza a pozniej zakladac przeplywomierz
wszystko poskrecac zapic wtyczki i sprawdzic czy jest roznica u mnie wdac bylo odrazu po przejechaniu kilku metrow
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości