Problem dotyczy silnika abf,jak cos
Dzisiaj miałem niezłego zonka
Pojechałem na "placyk" z moja panną,zeby sobie poćwiczyła na manewry przed egzaminem na prawko.Pojezdziła z 15 minut,i ciul.....Temp. cieczy na 110 stopni,i mrugająca lampka Jak dla mnie cos jest nie tak.Rozumiem jak by to sie stało jak temp otoczenia by była 30 stpni,a nie teraz jak w porywach jest 5 stopni....
Mam pare pytań:
Co moze byc nie tak?!?!?!?!?! Płyn w zbiorniczku przed wszystkim był miedzy min. a max...Tak ze tak jak pownno byc.
Jak zgasiłem silnik od razu pod maske....
-Węże idace do chłodnicy(dolny i górny) pełne-podciśnieniem,tak ze na moje oko odpada termostat.Bo Jak by termostat przycieło,to w wezy idacym do chłodnicy od termostatu powinno nie byc cisnienia.Jak sie myle,to niech mnie ktos poprawi!!
-Gdzie jest zawór odpowietrzajacy układ??W korku zbiorniczka wyrównawczego??
-Gdzie są czujniki temp.Jeden na 100% po lewej stronie chłodnicy,a gdzie jest drugi???Gdzie w głowicy/bloku go szukac??
-Wiatrak działa.Bo jak go wpiąłem na "krótko" pod akumulator to kreci jak szalony!!!Tak dojechałem do domu.W czasie jazdy temp,nie była wieksza niz 80 stopni.
Moim zdanie cos jest nie tak z włączaniem wiatraka chłodnicy.Bo działa na 100%,ale sie nie włącza pod wpływem wzrostu temp.cieczy!! Co steruje momentem właczenia??Komp,czy jakis czujnik???Gdzie szukac problemu???
Z gory dzieki za odpowiedz.
ABF sie przegrzewa!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ABF sie przegrzewa!!!
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 21:19 przez Buczek21, łącznie zmieniany 1 raz.
Możliwe że padł ten czujnik w chłodnicy (po stronie kierowcy) ale sprawdź bezpieczniki.
Nie pamiętam dokładnie ale chyba jak padnie bezpiecznik od wentylatora to nie ma też klaksonu bo są na jednym bezpieczniku (ale nie pamiętam dokładnie).
Nie pamiętam dokładnie ale chyba jak padnie bezpiecznik od wentylatora to nie ma też klaksonu bo są na jednym bezpieczniku (ale nie pamiętam dokładnie).
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
tu możesz mieć racje . Włącznik powinien być w chłodnicy i to on najprawdopodobniej nawala choć może to być również termostat, pisałeś o tym ,że węże były pełne ale jaką miały temperaturę tego nie napisałeś. Przy otwartym termostacie oba węże od chłodnicy powinny mieć mniej więcej jednakową temperatureBuczek21 pisze:Moim zdanie cos jest nie tak z włączaniem wiatraka chłodnicy.Bo działa na 100%,ale sie nie włącza pod wpływem wzrostu temp.cieczy!! Co steruje momentem właczenia??Komp,czy jakis czujnik???Gdzie szukac problemu???
Z gory dzieki za odpowiedz.
one loVWe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 287 gości