Poprawne ustawienie rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zabistaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 22:06
Lokalizacja: Pyrzowice

Post autor: zabistaw » pn kwie 21, 2008 23:45

jak ustawisz na znaki - zawory nie trafią w tłoki,nic nie zniszczysz.


Nasuwa się pytanie,czy podczas bezkarnego kręcenia WK bez paska rozrządu nie trafił tłokiem w zawory i ich nie skrzywił.

Jak jesteś niepewny sprawdź kompresję na poszczególnych cylindrach.



Częściowa prawda :
dla pierwszego cylindra:

jak przekręcisz WK o 1 obrót ( 360 stopni) bez kręcenia WR ,to dostaniesz iskrę pod koniec wydechu.

jak znowu przekręcisz WK o 1 obrót ( 360 stopni) ustawienie prawidłowe, dostajesz iskrę pod koniec sprężania,czyli tak jak ma być.



p.s. mam nadzieję,że się nie pomyliłem z tym kręceniem
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 16:03 przez zabistaw, łącznie zmieniany 1 raz.


Komora gazowa : http://forum.vwslask.pl/viewtopic.php?t=2492&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt kwie 22, 2008 11:42

zabistaw, czegos tu nie rozumiem.
Wyobraz sobie ze koło zamachowe jest ustawione na znak tak ? przekrec o 360 stopni tak zeby znowu ustawic na znak i wytłumacz mi jak moze byc inne ustawienie tłoka pierwszego jak tak poprzednio ?
co 360 stopni kazdy tłok powraca do tego samego punktu, czyli jak jest znak i za 360 st, znowu znak to tłok robi prace z maksymalnego polozenia OT w dół i spowrotem do góry OT.
Ustawiajac rozrzad przeciez nie wiesz ile razy jest obrócony wał prawda ? ustawiasz na znak tak ? wiec jakby ustawic walek rozrzadu na znak , a pozniej koło zamachowe ( wał) na znak tak zeby było gotowe do spiecia paska to przy załozeniu ze nic sie nie stanie zaworom i tłokom, przekrecisz wał o 360 stopni to nic sie nie zmieni!


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
zabistaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 22:06
Lokalizacja: Pyrzowice

Post autor: zabistaw » wt kwie 22, 2008 15:58

guti, masz rację, pokopałem, bo napęd aparatu zapłonowego jest z wałka pośredniego,który ustawiamy i tak na znaki.

moja teoria miałaby sens,gdyby zapłon brany był z WK


Komora gazowa : http://forum.vwslask.pl/viewtopic.php?t=2492&postdays=0&postorder=asc&start=0

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 280 gości