Powietrze w układzie paliwowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » pn kwie 21, 2008 22:40

Odpalanie szwankuje.... Kostka pod stacyjką wymieniona, zapłon ustawiony, jeszcze to powietrze do wyeliminowania zostało.



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » pn kwie 21, 2008 22:52

Bo to koledzy kupuje się filtr od golfa II tylko z dwoma rurkami,według strzałek na filtrze zakładamy zasilanie i drugi do pompy a powrót łączymy odpowiednim kawałkiem rurki eliminując tzw.podgrzewacz te białe kupa przez które tyle problemów! :bigok:



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » pn kwie 21, 2008 23:25

EasyRider pisze:Gdzie jest ten podgrzewacz? Ja mam passata B4 1.9 TD wymieniłem filtr, zaworek zwrotny w flitrze i nadal powietrze. Troche to irytujące już jest....
luzipower pisze:oki - tylko powiedzcie gdzie to jest ten podgrzewacz
podgrzewacz to jest to takie ogrągłe czarne wpuszczone w filtr paliwa, wyjmujemy metalową zawleczke wyciagamy to do góry wtedy widac uszczelke - oring, wymieniamy go i skladamy z powrotem , wsio


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » pn kwie 21, 2008 23:31

Mam nowy oring i nowy "podgrzewacz". A o ile mi wiadomo to to jest zwykły zaworek zwrotny który z powrotu daje ciepłe paliwo do filtra i dzięki ten jest ono podgrzewane. Ale to zaworek a nie grzałka :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » wt kwie 22, 2008 11:19

dzisiaj wymieniłem te oringi na zaworku zwrotnym - przy okazji zgubiłem zawleczkę - upuściłem ją tam gdzieś i nie do znalezienia ! co dziwne - przestał drgać ! ale bąbelki jak były tak są ! o co chodzi :-) potestuje go jeszcze troche i jeżeli drgania już się nie pojawią to nic więcej nie grzebie z tymi bąbelkami !

tu jest filmik:


[ Dodano: 22 Kwi 2008 11:35 ]
powiem, że nie głupie z tym od golfa II :bigok:
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 11:46 przez luzipower, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » wt kwie 22, 2008 23:06

powiem, że nie głupie z tym od golfa II :bigok:

Sprawdzone nie ma problemów z bąbelkami :bigok:
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 23:08 przez Pyton50, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » wt kwie 22, 2008 23:47

hmm wiecie co ostatnio wymienialem filtr i bąbelki szly dluzszy czas tzn aż zgasł, ale pochodzil z 3 min i zniknely i powiem ze to co mowil ten mechanik twoj ze non stop by bujalo silnikiem to brednie jakies mi nic nie bujalo no moze raz na jakis czas jak pojawial sie 2cm babel powietrza w wezyku ale jak szly male to normalnie silnik pracowal umnie ustaly po ok 3 min filtr mam nasz rodzimy filtrona z podgrzewaczem tzw aha zapomnial bym babelki moga jeszcze leciec jak macie nie dokrecony pod filtrem zaworek (niewiem jak go nazwac) do spuszczania wody z filtra ostatnio jak silnik pracowal igo troche odkrecilem zeby woda zeszla to powietrze zaciagnal i to duzo tak ze sprawdz to pozdrowki



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » wt kwie 22, 2008 23:57

jutro sprawdzę ten zaworek

a u ciebie nadal są bąbelki, czy udało ci się je usunąć ?

no i wygląda to podobnie jak na moim filmiku ?


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » śr kwie 23, 2008 12:32

ja tez na poczatku wymienialem tylko uszczelke ale jak sie okazalo dopiero wymiana calego podgzrewacza wyeliminowała bąbelki


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » śr kwie 23, 2008 13:29

a gdzie kupie taki podgrzewacz ? bo na allegro nie ma !


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » śr kwie 23, 2008 13:54

ja kupilem w wiekszym sklepie z czesciami samochodowymi , jakis zameinnik kosz to ok 25 pln , orginal ok 80 :D.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » śr kwie 23, 2008 15:46

umnie bylo np w wezyku ropa przerwa 2 cm (powietrze)i znowy ropa po chwili jak pochodzil na obrotach to babelki byly tak male ze wygladaloo to jak piana z roby w wezyku i po jakichs 3 min uklad sie odpowietrzal caly ale sprawdz ten zaworek w filtrze od spodu mozesz tez miec pompe nie szczelna a to lipa a wtedy wybaczcie ze bez polskich znakow itp ale to przyzwyczajenie z gg :]



Marcus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Marcus » pt kwie 25, 2008 16:50

pod tym zaworkiem tez powina byc chyba uszczelka



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » ndz kwie 27, 2008 22:01

zaworek był niedokręcony - uszczelka nie wiem, bo nie odkręcałem ! ale jak filtr nówka to to wykluczam ! dokręciłem i niby lepiej... z tym, że u mnie do piany dojdzie i jest cały czas ! muszę ten podgrzewacz jeszcze zerknąć !

[ Dodano: 12 Maj 2008 17:43 ]
kurcze gdzie znajde taki podgrzewacz ? ale z drugiej strony pewien koleś powiedział, że to na bank nie będzie przez podgrzewacz ! powiedział, żebym wężyk od powrotu zamienił na przezroczysty i jeżeli w nim będą bąbelki to znaczy, że pompa wtryskowa jest nieszczelna i ona zapowietrza filtr ! chyba sensowne co ?

[ Dodano: 25 Maj 2008 17:53 ]
jak by komuś potrzebne było - podobny temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=150

zmienie przewody od filtra i dam znać ! podgrzewacz olewam !


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 128 gości