Powietrze w układzie paliwowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
Powietrze w układzie paliwowym
Mam mały problem ! wymieniłem filtr i w wężyku, który idzie z filtra do silnika widać przelatujące bąbelki powietrza ! przy pompie (pod siedzeniem) wygląda na to, że jest ok (dobrze "skurczone" przewody ! przy filtrze zamieniłem na opaski metalowe zaciskowe (te na śrubokręt) i mocno skręciłem) niestety bąbelki jak były tak są ! dodam, że na postoju troszke mi drgają auto ! tzn. obroty niby nie spadają, ale co chwila jak jak by na ułamek nie dostał paliwa, że aż bujnie autem (takie odczucie) czasami lżej, czasami mocniej - najgorzej jak lecimy i zatrzymam się na światłach - silnik się uspokoji i wtedy zaczyna drgać !
co mam teraz sprawdzić, zeby to wyeliminować ? mam sprawdzić jakoś przewody paliwowe od pompy do filtra ? czy podejrzewać te kostki plastikowe "zakręty 90 stopni" ?
co mam teraz sprawdzić, zeby to wyeliminować ? mam sprawdzić jakoś przewody paliwowe od pompy do filtra ? czy podejrzewać te kostki plastikowe "zakręty 90 stopni" ?
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 19:36 przez luzipower, łącznie zmieniany 2 razy.
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
kurde od czasów WSK nie robiłem podobnych manewrów nawet chyba nie musze zaciągać, bo jak zamieniałem opaski to skracałem wężyki o ok. 1 cm i ropsko ciekło z niego ! więc to nie to !
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:54
- Lokalizacja: Podkarpackie
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
ja nie zmieniałem tylko znajomy mechanik - zaraz do niego dryndne !
[ Dodano: 21 Kwi 2008 20:40 ]
nie oring nie był wymieniany ! Ale znajomy mówi, że coś tam bąbelków zawsze się pojawi ! i że to nie od tego czasami bujnie na postoju ! twierdzi, że jeżeli miało by to być od babelków (cały czas sobie smykają) to cały czas by nierówno chodził i to było by widoczne na obrotach ! sam już nie wiem ! najchętniej bym gdzieś z tym podjechał ! może gdzieś w wawie ? będę 12 maja na extremmoto...
[ Dodano: 21 Kwi 2008 20:40 ]
nie oring nie był wymieniany ! Ale znajomy mówi, że coś tam bąbelków zawsze się pojawi ! i że to nie od tego czasami bujnie na postoju ! twierdzi, że jeżeli miało by to być od babelków (cały czas sobie smykają) to cały czas by nierówno chodził i to było by widoczne na obrotach ! sam już nie wiem ! najchętniej bym gdzieś z tym podjechał ! może gdzieś w wawie ? będę 12 maja na extremmoto...
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:54
- Lokalizacja: Podkarpackie
Oring sobie sam wymienisz, można podobno kupić sam oring, to są grosze wyciąg tą zawleczkę od zaworku zwrotnego wyciąg go zmień tą gumeczkę i powinno być ok. Jakbyś mieszkał bliżej to bym Ci to zmienił w 2 minuty. Ja tak miałem jak Ty i po wymianie filtra na "Filtrona" (bo tamten to był 4max czyli mniej niż zero) i tego oringu wszystko wróciło do normy.
[ Dodano: 21 Kwi 2008 21:42 ]
Ps. do wymiany tego oringu nie musisz ściągać przewodów paliwowych, ani wyciągać filtra, tylko zawleczkę, zaworek w górę i wymiana.
[ Dodano: 21 Kwi 2008 21:42 ]
Ps. do wymiany tego oringu nie musisz ściągać przewodów paliwowych, ani wyciągać filtra, tylko zawleczkę, zaworek w górę i wymiana.
Raf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 200 gości