jakie to turbo i gdzie wpiąć MBC?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jakie to turbo i gdzie wpiąć MBC?
tak wyglada turbo, wie ktos moze co to za turbo? i czemu sie tak poci, przebieg to 298 tys km wiec moze i ma prawo a pytanko czy jakos te wycieki da sie usunac domowym sposobem? jakies uszczelki? czyszczenie turba?
a tu fotka z boku tam gdzie powinien byc wezyk do MBC i go nie ma, chyba ze zamiast wezyka jest ta metalowa rurka?
pozdrawiam i z gory dziekuje za info
a tu fotka z boku tam gdzie powinien byc wezyk do MBC i go nie ma, chyba ze zamiast wezyka jest ta metalowa rurka?
pozdrawiam i z gory dziekuje za info
znaczy turbo ci sie kończy a ty jeszcze chcesz podnieść ciśnienie ?
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
wygląda na kkk k14 ,w tą rurke możesz podłaczyć mbc ale możesz zwiększyc też ciśnienie wkrecając śrubę w gruszce , ja mam w mk2 taką sama turbinę i też tak samo sie poci ale oleju z silnika nie ubywa wiec nie ma się czym przejmować ,moim zdaniem to przez zaduże ciśnienie wyciska olej na złączach .Może zawór wastegate sie zablokował i pompuje max ?
Turbo to k14.Po co ci MBC jak możesz sobie ustawić ciśnienie na gruszce (kontra na kluczyk 10 z imbusem w środku-widoczna na zdjęciu) Ze zdjęcia widać że masz jeszcze sporo regulacji.Bardziej ci się przyda manometr niż MBC.
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 21:39 przez dzidzia24, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]
no wlasnie mi tez oleju nie ubywa, moze z 2 setki na 10 tyś... dlatego sie tym poceniem nie rpzejmuje bo nie kapie nic tylko ze brzydko to wygląda... no to w najbliższym czasie kupie wskaznik i sprobuje je troszke podkrecic mysle tak na 0,9 bara, pin juz jest kat wywalony wlozona struna wiec mysle ze nawet dobrze by bylo teraz podkrecic turbawke...puclok pisze:wygląda na kkk k14 ,w tą rurke możesz podłaczyć mbc ale możesz zwiększyc też ciśnienie wkrecając śrubę w gruszce , ja mam w mk2 taką sama turbinę i też tak samo sie poci ale oleju z silnika nie ubywa wiec nie ma się czym przejmować ,moim zdaniem to przez zaduże ciśnienie wyciska olej na złączach .Może zawór wastegate sie zablokował i pompuje max ?
tą śrube ktora mam wkrecic to ta na tym drugim zdjeciu widoczna?
[ Dodano: Pon Kwi 21, 2008 22:55 ]
a i jeszcze gdzie jest ten zawor co mogl sie zablokowac? idzie to jakos przeczyscic zeby wsio dobrze chodziło?
hmm to jest laczenie kolanka z kolektorem dolotowym ja mam w tym miejscu silikon taki czarny i nic sie nie poci odporny pewnie na temp turbinka taka sama k14 sprawdzie cisnienie doladowania bo w tych turbawkach westgate lubi sie zapiec lipa konstrukcja ja szczerze powiem ze jezdze na zapieczonym non stop i tylko noga reguluje doladowanie staram sie nie przekraczas 1Bara bo intercoolerka niemam pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości