Mój znajomy ma problem z golfem III silnik 1.4 8 zaworowy.
Silnik odpala na zimnym, ale prycha i szarpie, oraz nie chce przyśpieszać.
Jak się nagrzeje to jest OK. Dodam, że na gazie jest mu wszystko jedno i dobrze jeździ.
Od czego zacząć?
szarpie na zimnym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Re: szarpie na zimnym
Od zdjęcia zwężki na filtrze powietrza, którą fachmani gazowi zapodali.Mariuszczs pisze:Mój znajomy ma problem z golfem III silnik 1.4 8 zaworowy.
Silnik odpala na zimnym, ale prycha i szarpie, oraz nie chce przyśpieszać.
Jak się nagrzeje to jest OK. Dodam, że na gazie jest mu wszystko jedno i dobrze jeździ.
Od czego zacząć?
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Być może jakiś czujnik temp płynu chł. który idzie do ssania jest kopniętyMariuszczs pisze:Nic takiego nie było grzebane - po prostu z tydzień temu tak zaczął wariować
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
narazie mu sprawdziłem ten podwójny czujnik od temperatury co jest koło termostatu i wygląda że jest dobry - na jednym około 600 ohm, a na drugim około 800 ohm na silniku około 50 st C.
Wogóle się nie znam na WV, więc na tym stanołem.
Aha - wolne obroty na benzynie trzyma normalnie dopiero jak trzeba jechać to go szarpie.Nagrzany niewariuje.
Jak w WV sonda Lambda pracuje na zimnym silniku czy dopiero jak się nagrzeje?
Pod filtrem paliwa ( talerzem ) w głowicy są dwa czujniki jakieś - od czego ?
Wogóle się nie znam na WV, więc na tym stanołem.
Aha - wolne obroty na benzynie trzyma normalnie dopiero jak trzeba jechać to go szarpie.Nagrzany niewariuje.
Jak w WV sonda Lambda pracuje na zimnym silniku czy dopiero jak się nagrzeje?
Pod filtrem paliwa ( talerzem ) w głowicy są dwa czujniki jakieś - od czego ?
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Sprawdź przewody podciśnieniowe, tam może być problemMariuszczs pisze:narazie mu sprawdziłem ten podwójny czujnik od temperatury co jest koło termostatu i wygląda że jest dobry - na jednym około 600 ohm, a na drugim około 800 ohm na silniku około 50 st C.
Wogóle się nie znam na WV, więc na tym stanołem.
Aha - wolne obroty na benzynie trzyma normalnie dopiero jak trzeba jechać to go szarpie.Nagrzany niewariuje.
Jak w WV sonda Lambda pracuje na zimnym silniku czy dopiero jak się nagrzeje?
Pod filtrem paliwa ( talerzem ) w głowicy są dwa czujniki jakieś - od czego ?
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
co do szarpania i prychania to miałem to samo zaden czujnik ani jakis bimetal ani sąda przedewszystkim przewody i swiece jesli to nie pomoze to prawdopodobnie poszedł moduł w aparacie zapłonowym nie zawsze daje rowny impuls na cewke i iskra jest słaba albo wcale jej nie ma i tak sie dzieje
BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 196 gości