Objawy są takie, że np. jadę dość szybko i zaczynam hamować - czuję, jak przednie zawieszenie zaczyna drżeć, robi się jakieś takie "rozklekotane" - tzn. nie można powiedzieć, żeby kierownica drżała, ale jakby taki "luz" się tworzy. Raczej to nie jest wina krzywych tarcz - przy hamowaniu czasami to jest, czasami nie ma. Ten sam efekt jest, jak np. jedzie się nierówną drogą polną. Co to może być?
Dodam, że dolne tuleje wahacza były wymieniane ok. 20tyś km temu. Wiem też, że mam lekki luz na prawej końcówce drążka kierowniczego - na przeglądzie rejestracyjnym powiedzieli, że mogę jeszcze na nim trochę pojeździć.
Luzy w zawiszeniu z przodu, ale nie wiem, gdzie.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Luzy w zawiszeniu z przodu, ale nie wiem, gdzie.
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 20:35 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No to u mnie się to nie sprawdzi, bo ja nie mam stabilizatora.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Nie, nie mam - stabilizatory przednie były montowane tylko w mocniejszych wersjach - ja mam 1.6 benzyna.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tylko to mi do głowy przychodzi...Lipek81 pisze:tuleje wahacza
Może jeszcze końcówki drążków kierowniczych ( sworznie ). Poduchy silnika, górne łożyska amortyzatora... Albo same amorki mogą być już padnięte i nie sugeruj się przęlądami technicznymi. W moim przypadku na stacji diagnostycznej "X" wyszło że mam 55% skuteczności amorów z przodu ale coś strasznie tłukło w prawym kole. Na stacji dianostycznej "Y" wyszło że lewy amor 60% a prawy 25%. Ważną rzeczą jak sie jedzie na badanie amorów jest równe ciśnienie powietrza w kołach. Nalegajcie żeby diagnosta je sprawdził bo pomiary mogą wyjść niekorzystne nawet przy sprawnych amortyzatorach - sytuacja z życia wzieta
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 518 gości