wałek z pg w pn a szklanki

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

wałek z pg w pn a szklanki

Post autor: daro46 » ndz kwie 20, 2008 20:47

zamierzam doPN włożyć wałek z PG i narodził się problem ponieważ po podmianie wałka zawory sie nie domykają jak są szklanki z PN ,posiadam szklanki z PG razem z wałkiem i one różnią się tym że miękko chodzą ,a z PN praktycznie się nie uginają i tu nie wiem czy te z PN są jakieś lewe czy po prostu nie współpracują z wałkiem z PG ?? i jeszcze jedno pytanie jak ustawić zapłon na wałku z PG ponieważ posiadam wałek z kółkiem i całkowicie sie różnią znakami ,to mam przełożyć kółko z wałka z PN czy ustawiać według znaków z PG??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: wałek z pg w pn a szklanki

Post autor: Borys » ndz kwie 20, 2008 21:20

daro46 pisze:zamierzam doPN włożyć wałek z PG i narodził się problem ponieważ po podmianie wałka zawory sie nie domykają jak są szklanki z PN ,posiadam szklanki z PG razem z wałkiem i one różnią się tym że miękko chodzą ,a z PN praktycznie się nie uginają i tu nie wiem czy te z PN są jakieś lewe czy po prostu nie współpracują z wałkiem z PG ?? i jeszcze jedno pytanie jak ustawić zapłon na wałku z PG ponieważ posiadam wałek z kółkiem i całkowicie sie różnią znakami ,to mam przełożyć kółko z wałka z PN czy ustawiać według znaków z PG??
lepiej napewno na tym wałku nie bedzie, a szklanki to poprostu trzeba powyjmowac i powyciskac z nich olej, załozyc na pusto i będą współpracoiwac



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » ndz kwie 20, 2008 21:34

z tego co czytałem na forum to powinno być lepiej ,a jak nie to jaki wałek byś polecała ??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz kwie 20, 2008 21:58

Jakieś GTi albo coś na mechanicznym



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » ndz kwie 20, 2008 22:10

nie rozumiem możesz jaśniej??



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn kwie 21, 2008 10:17

nie wiesz o co chodzi a chcesz się bawić ... najpierw trochę poczytaj ...
zmiana wałka to pewne uzupełnienie obróbki głowicy ... jedno bez drugiego wiele ci nie da ...
odpal sobie doppelwobber.de i tam w opisie silników do mk2 są czasy otwarcia zaworów - wybierz taki który ma jak największe (tak jak napisał kolega pewnie będzie to jakiś wałek z GTI 8V silniki PF,PB) ... a kwestia regulacji zapłonu i timingu rozrządu to inna bajka dlatego optymalnie mieć kółko regulowane i trochę potestować ... :bigok:
PS: auta się nie "tjuninguje" na podstawie plotek i legend tylko na podstawie wiedzy :chytry:
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 10:20 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » pn kwie 21, 2008 11:25

co do wałka to z tego co czytałem na forum i gadałem z paroma osobami to z pg jest ok,a co do obróbki głowicy to jest w trakcie ,wkrótce dojdzie kolektor 4 2 1 wydech w tej chwili 2 calowy przelot z kwasówki , gażnik webera ,a za kółkiem się rozglądam,także całkiem zielony nie jestem:P



Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » pn kwie 21, 2008 15:31

Ten z PG wcale nie jest "lepszym" wyjsciem w PNce, sam zwego czasu sie w tym silniku bawilem na probe z roznymi walkami, Pg wypadl bez rewelacji ;) takze nie wiem czy nie jestes do konca zielony



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » pn kwie 21, 2008 15:53

a jaki byś polecał?? jak ustawiłeś rozrząd ,tzn założyłeś kółko i na znaki z pn??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn kwie 21, 2008 17:21

GTH pisze:Ten z PG wcale nie jest "lepszym" wyjsciem w PNce, sam zwego czasu sie w tym silniku bawilem na probe z roznymi walkami, Pg wypadl bez rewelacji ;) takze nie wiem czy nie jestes do konca zielony
Dokładnie



Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » pn kwie 21, 2008 20:26

Walek, jest cala gama od koloru do wyboru. W tamten czas regulowane kolko ominalem robiac klin, co prawda nie bylo to optymalne dostrojenie ze wzgledu na regulacje +- tylko pol zeba. Bylo minelo, era "ulepszania" dupowozow minela ;)



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » pn kwie 21, 2008 20:31

wiem ze jest ich naprawdę sporo tylko teraz nie wiem który wybrać;/ ma ktoś jakieś wypróbowane??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn kwie 21, 2008 20:42

Przecież jest napisane :goof:



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » pn kwie 21, 2008 20:54

wałek z pg jest taki sam jak w ht a to jest gti teraz nie rozumiem ,nie wiem jakie kąty ma wałek z 2.0 8v ,myślałem jeszcze o wałku z gx ale on jest tylko o 3 stopnie szybciej zamyka zawór wydechowy takze teraz mam mętlik;/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości