Nie wiem jak u Ciebie trochim, ale ja ma jeszcze małe Turbo w moim 1V kkk bez chłodzenia wodą.
W silnikach JR było takie chłodzenie, dodatkowa pompka elektryczna w układzie chłodzenia itd.
Wydaje mi się że dopiero 1V śmiga jak 80km gdy ma jego pompę + turbo - własny katalizator!
+ intercooler . 2 ostatnie warunki mam już za sobą!
Panowie - ceny silników są na allegro, są różne ale czy znacie jakieś warsztaty co to robią i za ile?
Nasz chyba wspólny kolega Koper wspominał mi o kiledze znad morza który coś takiego robi.
Wstawiasz fure na tydzień i wracasz do domu TDI : ) oczywiście po opróżnieniu bankomatu!
Generalnie mam taką rozterkę - albo robie lalkę z tego silnika który mam, pompa + turbo - rozmawiałem z turbiarzem że w nasze kolektory wstawiają turbo z 2.0 HDI trzeba je delikatnie rozwiercić (koszt z turbo 600 zł) Do tego oczywiście planowanie pierścienie mimo że nie bierze wcale oleju jak dotąd, albo wspomniane TDI droższe ale czy relatywnie lepsze rozwiązanie?
Wiem wiem już zanudzam...... : )
[ Dodano: Czw Wrz 29, 2005 10:59 pm ]
Trochim - czytam jakieś Twoje inne posty i dochodze do wniosku że co nieco wiesz o tych dieslach z vw......
Mam więc pytanie - mówisz że dużo ten grzybek na pompie daje, też tak słyszałem, ale czy tą moją można przerobić czy musze kupić inną?
Ktoś mi mówił że można to dołożyć tylko ten (regulator atmosferyczny) - grzybek -

mam Boscha!
Jak Ty to widzisz swoim okiem?
