Czy Garretta T3 da radę podkręcić w inny sposób niż mbc ???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Czy Garretta T3 da radę podkręcić w inny sposób niż mbc ???
Jak w temacie. Chciałbym zwiększyć ciśnienie turbiny. Z tego co wyczytałem da się to zrobić tylko zaworem mbc. Gdzie ten zawór się zakłada ?
Czy ta turbina nie ma regulacji na imbusa jak KKK ?
Czy taki zawór zdał by egzamin czy szukać coś droższego ?
http://www.allegro.pl/item344466540_mbc ... turbo.html
Czy ta turbina nie ma regulacji na imbusa jak KKK ?
Czy taki zawór zdał by egzamin czy szukać coś droższego ?
http://www.allegro.pl/item344466540_mbc ... turbo.html
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 17:04 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 2 razy.
Sebastian
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
No niestety, ale T3 topornie sie podkręca , najwygodniej tylko poprzez MBC. Co do montażu to jest to banalnie proste.
Montaż MBC opiera się w zasadzie na podpięciu go w szereg pod wąż biegnący od WG do sprężarki (strony sprężającej). Wywalasz ten wąż i zamiast niego wpinasz MBC. Wąż oznaczony czerwoną kropką dajesz do turbo sprężarki, a wąż oznaczony zieloną kropką dajesz do WG. Dobrze zaciskasz węże na końcówkach, odkręcasz na maksa MBC, ale tak żeby nie rozkręcić go i gotowe. Ciśnienie zwiększasz wkręcając zawór na MBC.
Zdjęcia pochodzą z mojego autka, MBC najlepiej jest przymocować do kielicha amortyzatora, świetnie tam pasuje. Albo jak chcesz to pociągnij sobie MBC do wnętrza autka
Pozdrawiam, mam nadzieje, że pomogłem...
Montaż MBC opiera się w zasadzie na podpięciu go w szereg pod wąż biegnący od WG do sprężarki (strony sprężającej). Wywalasz ten wąż i zamiast niego wpinasz MBC. Wąż oznaczony czerwoną kropką dajesz do turbo sprężarki, a wąż oznaczony zieloną kropką dajesz do WG. Dobrze zaciskasz węże na końcówkach, odkręcasz na maksa MBC, ale tak żeby nie rozkręcić go i gotowe. Ciśnienie zwiększasz wkręcając zawór na MBC.
Zdjęcia pochodzą z mojego autka, MBC najlepiej jest przymocować do kielicha amortyzatora, świetnie tam pasuje. Albo jak chcesz to pociągnij sobie MBC do wnętrza autka
Pozdrawiam, mam nadzieje, że pomogłem...
witam, podepne sie troche pod temat a mianowicie... mam AAZ ale nie wiemjakie turbo auto GTD z roku 92. nie moge znalezc tego wężyka w który nalezalo by wstawic MBC juz kiedys kolega MOMENT zagladal mi pod maske i rowniez nie widzial gdzie to w montowac. mozliwe ze nie mam tego wezyka? lube ew gdyby go brakowalo (odpadłby cyz cos ) to turbo wogole by dzialalo? bo dziala pompuje silnik chodzi elegancko...
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Jeśli to t3 i nie ma wężyka, to turbo pewnie, że by działało, ale pompowało by bez oporu, bo WG nie dostawał by powietrza i by sie nie otwierał przy za dużym ciśnieniu... notabene długo silniczek by tego nie wytrzymał no i turbo też...WRiTTeR pisze:witam, podepne sie troche pod temat a mianowicie... mam AAZ ale nie wiemjakie turbo auto GTD z roku 92. nie moge znalezc tego wężyka w który nalezalo by wstawic MBC juz kiedys kolega MOMENT zagladal mi pod maske i rowniez nie widzial gdzie to w montowac. mozliwe ze nie mam tego wezyka? lube ew gdyby go brakowalo (odpadłby cyz cos ) to turbo wogole by dzialalo? bo dziala pompuje silnik chodzi elegancko...
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Szukaj małej tabliczki, powinna być gdzieś po środku turbo, tam gdzie wchodzi smarowanie z filtra oleju. A jak nie ma, to szukaj oznaczenia na stronie sprężającej (aluminiowej), powinna być tam wybita nazwa firmy, GARRET, KKK, albo coś podobnego, ale najprawdopodobniej coś z tych dwóch nazw powinieneś znaleźć.a jesli moglby ktos podpowiedziec gdzie na turbo spojrzec by znalezc jakis numer po ktorym sie dowiem jakie to turbo?
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Lukas-182 Czy ja dobrze widzę czy do tego MBC idą 3 węże na pierwszej focie czy to jakiś inny przewód ??
Bo na allegro znalazłem http://www.allegro.pl/item344466540_mbc ... turbo.html
oraz
http://www.allegro.pl/item347484871_man ... boost.html
i z tego 2giego wychodzą 3 przewody czym to się różni?? i czy opłaca się kupić taki tani NONAME jak ten z pierwszego linka ?
Bo na allegro znalazłem http://www.allegro.pl/item344466540_mbc ... turbo.html
oraz
http://www.allegro.pl/item347484871_man ... boost.html
i z tego 2giego wychodzą 3 przewody czym to się różni?? i czy opłaca się kupić taki tani NONAME jak ten z pierwszego linka ?
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 19:38 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 2 razy.
Sebastian
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
prosze o pomoc w sprawie turba i mbc
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1894561#1894561
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1894561#1894561
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 21:08 przez WRiTTeR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
no no no, coś nowego, ale ciekawe czy na prawe jest lepszy od tego starego modelu co ja mam. Ciut drogi, ale z chęcią bym go wypróbował Może ktoś z forum już ma taki MBC w swoim autku, bardzo bym prosił o pochwalenie sięsebastian1901 pisze:a zlookaj ten drugi link http://www.allegro.pl/ite...urbo_boost.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości