Obroty rosną i maleją ?! MK II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dziany9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 20:56
Lokalizacja: Tomaszów

Obroty rosną i maleją ?! MK II

Post autor: dziany9 » wt wrz 27, 2005 20:20

Witam.
Mam taki problem (tylko na gazie) ze jak silnik jest rozgrzany to np. stoje na światłach a obroty mi rosną do 1800 , nastepnie maleją do 1100 i tak na zmiane.Albo np. odpalam samochód i mam 2000 , zgasze go , odpale jeszcze raz i mam normalnie 1100.
Silnik 1.8 GT ,benzyna ,bez wtrysku. "Bujałem" gażnikiem na odpalonym silniku i obroty sie nie zmienialy,czyli to nie uszczelka.Gaz ma 2 lata więc wydaje mi sie ze membrany tez nie.Przepustnica chyba tez nie ,bo na paliwie jest OK.
Pomużcie ,bo naprawde juz nie wiem co to moze być.
Pozdrawiam.



dziany9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 20:56
Lokalizacja: Tomaszów

Post autor: dziany9 » wt wrz 27, 2005 20:28

wiesz co tak walłem bo mam taki znaczek z tyłu ale moze to atrapa. Na 100 % gaźnik



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » wt wrz 27, 2005 21:03

Masz może taki silnik? :chytry:


VW RULEZ :)

dziany9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 20:56
Lokalizacja: Tomaszów

Post autor: dziany9 » śr wrz 28, 2005 10:40

Wygląda podobnie , tylko ze u mnie obudowa filtra jest inna (ale chyba zmieniales ?) .
Wiem na 100 % ze nie mam silniczka krokowego, komputera, natomiast mechanik zakładajcy gaz napisal "wtrysk gaźnikowy". No i jeszcze od obodowy filtra powietrza idą takie cienkie przewody.,podobno podciśnienia jakies .Jak będe miał chwile to cykne fotke silnika, wtedy może sie cos wyjaśni. No i jeszcze mam pytanko, żeby założyć ten filtr stożkowy to musze wymienić calą obudowe ,czy może moge wyżycić stary filtr a stozkowy założyć zamiast takiej szarej rury (pewnie wlot powietrza)???
p.s nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale mam taką samą atrape i szeroki zderzak



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » śr wrz 28, 2005 11:38

W takim razie masz silnik RP 1.8 na wtysku. Filtr powietrza u mnie jest zminiony na stożek i dla tego wygląda troche inaczej. Żeby go założyć zdjąłem góre z oryginalnej obudowy zrobiłem przejscie żeby średnica otworów pasowała i cała filozofia.
Co do obrotów to jeżeli uszczelka pod wtyskiem jest OK to stawiam na silniczek krokowy.
Pozdrawiam. :pub:


VW RULEZ :)

dziany9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 20:56
Lokalizacja: Tomaszów

Post autor: dziany9 » śr wrz 28, 2005 11:48

Podobnie ,w moim przypadku to chyba za durzo powiedziane.Może teraz będzie łatwiej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości