Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

Post autor: greg » ndz kwie 20, 2008 18:10

Niemiec pisze:A cena ich, jak ktos będzie wiedział co sprzedaje, kosmiczna...
no zaraz zaraz - jeśli nowe wg etka to 230 ojro to ile mogą być na allegro?



Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » ndz kwie 20, 2008 19:55

[quote="greg]no zaraz zaraz - jeśli nowe wg etka to 230 ojro to ile mogą być na allegro?[/quote]
ciekawe jak z ich dostępnością... wychodzi ok 800zł, więc na allegro pewnie 1000 :jezor:


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » ndz kwie 20, 2008 20:18

greg pisze: dla tych co kombinują ze wsadzeniem zegarów a auta maja na przełomie 98/99- jeśli z kompa silnika z pinu 29 i 41 wychodzą przewody pomarańczowo/brązowe i pomarańczowo/czarne to komp silnika obsługuje CAN - czyli jest 99% szansy ze zegary zahulają - jeśli natomiast takich przewodów nie ma - to pomimo pociągnięcia ich - komp nie obsługuje CAN - i będą problemy
Czy jest szanas sprawdzić to jakoś bez ściagania podszybia? Przy wtyczkach licznika lub gdzieś po drodze w wiązce? Mój golf modelowo jest 2000r niestety zegary 1J0 919 861B :(



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » ndz kwie 20, 2008 20:32

greg pisze:plan się nie sprawdził - nie działa :grrr:

[ Dodano: Nie Kwi 20, 2008 3:35 pm ]
dla tych co kombinują ze wsadzeniem zegarów a auta maja na przełomie 98/99- jeśli z kompa silnika z pinu 29 i 41 wychodzą przewody pomarańczowo/brązowe i pomarańczowo/czarne to komp silnika obsługuje CAN - czyli jest 99% szansy ze zegary zahulają - jeśli natomiast takich przewodów nie ma - to pomimo pociągnięcia ich - komp nie obsługuje CAN - i będą problemy
a nie lepiej odkręcić zegary i jeżeli na naklejce jest 919 to nie ma CAN, a jak jest 920 to CAN jest ? (wiadomość od Oli - thx)

ja niestety mam 919 na starych licznikach i nie wiem co teraz, czy dogadać się z gościem, czy zapłacić skoro wygrałem aukcję i kąbinować !

[ Dodano: 20 Kwi 2008 20:35 ]
greg - mówisz, że lepiej się upewnić na przewodach przy kompie od silnika, bo możliwe, że mamy zegary 919, a również mamy CAN ?

[ Dodano: 20 Kwi 2008 20:37 ]
na necie są ogłoszenia sprzedaży adapterów CAN, ale do radia i navi (nie wiem, czy to to samo co do zegarów) koszt ok. 300-350 zł :grrr: chyba się nie opłaca !


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » ndz kwie 20, 2008 20:52

może będzie pomocne numery zegarów bez CAN

Tachos mit MFA ( im inken Display unter dem DZM )
1J0 919810 260 Km/h MFA Ottomotor
1J0 919810 A 260 Km/h MFA Ottomotor Automatic
1J0 919810 B 220 Km/h MFA Diesel
1J0 919810 C 220 Km/h MFA Diesel Automatic
1J0 919810 220 Km/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
1J0 919880 B 260 Km/h MFA Ottomotor
1J0 919880 C 260 Km/h MFA Ottomotor Automatic
1J0 919880 D 220 Km/h MFA Diesel
1J0 919880 E 220 Km/h MFA Diesel Automatic
1J0 919880 R 220 Km/h MFA Diesel 4motion
1J0 919880 P 260 Km/h MFA Ottomotor 4motion
1J0 919810 260 Km/h MFA Ottomotor
1J0 919810 A 260 Km/h MFA Ottomotor Automatic
1J0 919810 B 220 Km/h MFA Diesel
1J0 919810 C 220 Km/h MFA Diesel Automatic
1J0 919810 J 220 Km/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
1J0 919880 220 Km/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
1J0 919880 B 260 Km/h MFA Ottomotor 1,6 ltr -2,8
1J0 919880 C 260 Km/h MFA Ottomotor 1,6 ltr -2,8 Automatic
1J0 919880 D 220 Km/h MFA Diesel
1J0 919880 E 220 Km/h MFA Diesel Automatic
1J0 919881 F 260 Km/h MFA Diesel AJM

Tachos mit FIS ( grosses Display in der Mitte des Instrumentes )
1J0 919840 A 260 Km/h FIS Ottomotor Japan
1J0 919840 B 220 Km/h FIS Diesel Japan
1J0 919890 220 Km/h FIS Ottomotor 1,4 ltr
1J0 919890 A 260 Km/h FIS Ottomotor 1,6 ltr -2,8 ltr
1J0 919890 B 220 Km/h FIS Diesel
1J0 919940 140 mp/h FIS Ottomotor 1,4 ltr
1J0 919940 A 160 mp/h FIS Ottomotor 1,6 ltr -2,8 ltr
1J0 919940 B 140 mp/h FIS Diesel
1J0 919991 D 220 Km/h FIS Ottomotor 1,4 ltr
1J0 919991 E 260 Km/h FIS Ottomotor
1J0 919991 F 220 Km/h FIS Diesel
1J0 919991 G 260 Km/h FIS Diesel AJM
1J0 919991 220 Km/h FIS Ottomotor 1,4 ltr
1J0 919991 A 260 Km/h FIS Ottomotor 1,6 ltr -2,8 ltr
1J0 919991 B 220 Km/h FIS Diesel
1J0 919991 C 260 Km/h FIS Diesel AJM
1J0 919991 D 220 Km/h FIS Ottomotor Telematic
1J0 919991 E 260 Km/h FIS Ottomotor Telematic
1J0 919991 F 220 Km/h FIS Diesel Telematic
1J0 919991 G 260 Km/h FIS Diesel AJM Telematic
1J0 919991 220 Km/h FIS Ottomotor
1J0 919991 A 260 Km/h FIS Ottomotor
1J0 919991 B 220 Km/h FIS Diesel
1J0 919991 C 260 Km/h FIS Diesel AJM
1J0 919941 140 mp/h FIS Ottomotor
1J0 919941 A 160 mp/h FIS Ottomotor
1J0 919941 B 140 mp/h FIS Diesel
1J0 919941 C 160 mp/h FIS Diesel AJM



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » ndz kwie 20, 2008 21:04

MFA to tzw. 1/2 FIS tak ? a prosił bym o odpowiedź - 1/2 FIS podaje dane o temp., chwilowym spalaniu, średniej prędkości i można zmodować go, aby pokazywał pozostałą ilość paliwa i ile na danym paliwie przejedziemy TAK ? bo jeżeli tak to nie potrzebny mi pełny fis, bo nawet nie mam nawi (a, żeby ją założyć musze kupić oprócz nawi również ten adapter za 300 zł) no i jak już bym miał nawi to starczy mi wyświetlanie na navi (na zegarach zbędne) chyba, że jeszcze jakieś inne plusy ma pełen fis i się na niego czaić !


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » ndz kwie 20, 2008 21:05

To teraz mam trochę mętlik - na liście powyżej nie ma moich zegarów 1J0 919 861B - czy mam wnioskować że mam CAN?? Do tej pory wyznacznikiem było 919 bez CAN i 920 z CANem



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » ndz kwie 20, 2008 21:11

luzipower, z tym modowaniem to jeszcze nie wiem, robię testy u braciaka na 1/2FIS
korfanty, to znaczy że to nie jest pełna lista, miałem na dysku i zapodałem :grin:


[b]148KM/326Nm[/b]

Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » ndz kwie 20, 2008 21:43

luzipower, na pełnym fisie masz te same wartosci wyswietlane tyle ze mniejsza czcionka ;) czy mozna go upgrade zeby pokazywal pozostala ilosc paliwa? tego nie wiem Oli bedzie wiedzial. Na duzym fisie pokazuje ci wszystkie kontrolki w razie zaswiecenia np, rezerwa paliwa, brak plynu spryskiwaczy otwarte drzwi, maska, brak oleju :) itp itd w normalnych masz poprostu ikonki podswietlane a tu wyswietla wszystko. Kilka przykladowych fotek

Obrazek
Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » ndz kwie 20, 2008 21:55

faaaajne toto :-) eh szkoda, że nie mam CAN :-( ale jak by się udało 1/2 z modami to też będzie dobrze :-) (alternatywa między zyskiem luksusu, a ceną) dziękówa wielka za info o pełnym fisie ! już lubie to forum :grin:


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » ndz kwie 20, 2008 22:05

Panowie

Moj golf lipiec 99

Stare zegary bez can 919

Nowe zegary z can 920 taakie :)

Obrazek

Wyjasniam juz jak to jest

Po posiadowkach na gadu z Greg doszlismy do wniosku ze od polowy 99 roku auta czesciowo maja CAN. Wiem ze to dziwnie brzmi ale tak jest. Np do airbagu nie ma can natomiast do obrotomierza jest.

Zalozylem takie sobie zegary i wszystko gra poza jedna rzecza. Kontrolka air bag swieci sie
caly czas i nie da sie jej zgasic. Pozostaje jedynie odlaczenie jej ew tak jak ja przerobilem-poniewaz tutaj na kazdym przegladzie pierwsza rzecz jaka sprawdzaja to kontrolki. Zrobielm wiec tak ze inna kontrolke przelutowalem w miejsce air bag. :)



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » ndz kwie 20, 2008 22:23

czy po VIN-ie można sprawdzić, czy jest CAN ? czy jedynie jak mówił GREG po kabelkach od kompa ? no i czy 01.05.99 zalicza się "od połowy roku" :grrr:
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 22:29 przez luzipower, łącznie zmieniany 2 razy.


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » ndz kwie 20, 2008 22:26

luzipower pisze:czy po VIN-ie w serwisie można sprawdzić, czy jest CAN ? czy kedynie jak mówił GREG po kabelkach od kompa ?
co do Vinu nie jestem ja pewien ale mozesz to sprawdzic wykrecajac zegary we wtyczce.

JAki rok miesiac jest twojego auta?



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » ndz kwie 20, 2008 22:31

01.05.99 :-( i dokładniej jak mogę prosić "wykręcając zegary we wtyczce...."


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 310 gości