wałek z pg w pn a szklanki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
- Lokalizacja: Okolice jarosławia
- Kontakt:
wałek z pg w pn a szklanki
zamierzam doPN włożyć wałek z PG i narodził się problem ponieważ po podmianie wałka zawory sie nie domykają jak są szklanki z PN ,posiadam szklanki z PG razem z wałkiem i one różnią się tym że miękko chodzą ,a z PN praktycznie się nie uginają i tu nie wiem czy te z PN są jakieś lewe czy po prostu nie współpracują z wałkiem z PG ?? i jeszcze jedno pytanie jak ustawić zapłon na wałku z PG ponieważ posiadam wałek z kółkiem i całkowicie sie różnią znakami ,to mam przełożyć kółko z wałka z PN czy ustawiać według znaków z PG??
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: wałek z pg w pn a szklanki
lepiej napewno na tym wałku nie bedzie, a szklanki to poprostu trzeba powyjmowac i powyciskac z nich olej, załozyc na pusto i będą współpracoiwacdaro46 pisze:zamierzam doPN włożyć wałek z PG i narodził się problem ponieważ po podmianie wałka zawory sie nie domykają jak są szklanki z PN ,posiadam szklanki z PG razem z wałkiem i one różnią się tym że miękko chodzą ,a z PN praktycznie się nie uginają i tu nie wiem czy te z PN są jakieś lewe czy po prostu nie współpracują z wałkiem z PG ?? i jeszcze jedno pytanie jak ustawić zapłon na wałku z PG ponieważ posiadam wałek z kółkiem i całkowicie sie różnią znakami ,to mam przełożyć kółko z wałka z PN czy ustawiać według znaków z PG??
nie wiesz o co chodzi a chcesz się bawić ... najpierw trochę poczytaj ...
zmiana wałka to pewne uzupełnienie obróbki głowicy ... jedno bez drugiego wiele ci nie da ...
odpal sobie doppelwobber.de i tam w opisie silników do mk2 są czasy otwarcia zaworów - wybierz taki który ma jak największe (tak jak napisał kolega pewnie będzie to jakiś wałek z GTI 8V silniki PF,PB) ... a kwestia regulacji zapłonu i timingu rozrządu to inna bajka dlatego optymalnie mieć kółko regulowane i trochę potestować ...
PS: auta się nie "tjuninguje" na podstawie plotek i legend tylko na podstawie wiedzy
zmiana wałka to pewne uzupełnienie obróbki głowicy ... jedno bez drugiego wiele ci nie da ...
odpal sobie doppelwobber.de i tam w opisie silników do mk2 są czasy otwarcia zaworów - wybierz taki który ma jak największe (tak jak napisał kolega pewnie będzie to jakiś wałek z GTI 8V silniki PF,PB) ... a kwestia regulacji zapłonu i timingu rozrządu to inna bajka dlatego optymalnie mieć kółko regulowane i trochę potestować ...
PS: auta się nie "tjuninguje" na podstawie plotek i legend tylko na podstawie wiedzy
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 10:20 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości