Problem z ponownym odpaleniem RPka :/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Problem z ponownym odpaleniem RPka :/

Post autor: fasd » ndz kwie 20, 2008 19:04

a wiec tak mam taki problem normalnie przy odpalaniu ostatnio musze dodawać lekko gazu, i odpala ale gdy sie przejade kilkanascie metrów to przy ponownej próbie odpalenia auta musze kilka razy zakrecic zeby załapał i przy tym musze dodac sporo gazu :? i dzieje sie to na lpg i na PB :/ co moze byc przyczyną?bo zaczyna mnie to irytyowac bo podjade do sklepu pojde na zakupy i chce wracac do domu a tu zonk i sie wali caly czas ten bałagan grr.... juz mam dość co moze być nie tak?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz kwie 20, 2008 20:23

widze ze podobny problem jak u mnie koledzy radzili zeby sprawdzic niebieski czujnik temperatury


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » ndz kwie 20, 2008 22:53

juz raz go wymienialem bo byly problemy z obrotami :/ no ale zobaczymy ponownie niestety albo stety autko jest u lakiernika :/


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
bibi466
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 542
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: bibi466 » ndz kwie 20, 2008 23:04

A kolego w jakim stanie masz filtr powietrza bo jak długo nie wymieniany to mogło ci przepustnicę zasyfić i stąd te problemy mogą być



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » pn kwie 21, 2008 19:51

raczej nie bo na jesien byl wymieniony :P na nojke sztuke nie smigane :P


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn kwie 21, 2008 20:16

a jak stan swiec, przewodów, palca itp ?


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » pn kwie 21, 2008 20:24

panowie- ja mam ten sam problem-WSZYSTKO juz wymieniłem - ale nic nie pomoze-JEZELI silnik nie osiagnie odpowiedniej temperatury po uruchomieniu na benie-przełącza sie na gaz i po chwili zgasimy i znowu uruchomimy to tez musze chwile kręcic rozrusznikiem okolo 3-5 sekund. jak juz sie zagrzeje i odpalam ponownie to wszystko jest ok odpala na strzał- czyli tak ma byc- moj gazownik tez nie umiał mi tego wyjasnic.


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » wt kwie 22, 2008 19:57

kable WN i świece nojki sztuki moze a 1200 km przejechane kaable BERU świece NGK
palec i kopułka nie wymieniana :/ ale raczej to nie od tego dokładnie jak sie diabel zagrzeje i go wylacze to niema problem znika !!!


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » wt kwie 22, 2008 21:15

bombel-g2, a nie zalewa Ci go tak przypadkiem wtedy? Silnik zimny, ssanie. Następnie Ty go przełączasz na LPG i gasisz po czym znów odpalasz. Coś tam pewnie z gazu zostaje nie spalone, a on znów podaje PB i to zwiększoną dawkę no bo zimny i dalej na ssaniu jest. Dwa paliwa no i biedak się męczy.
fasd, bombel-g2, jeśli bardzo chcecie robić taki manewr, że gasicie zimny silnik który już przeszedł na zasilenie LPG i zaraz chcecie go znów zapalać to spróbujcie przed wyłączeniem przejść na PB. Może coś to pomoże :-k


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » wt kwie 22, 2008 21:19

mozliwe ze zalewa ale takie krotkie odpalenia mam sporadyczne takze zbytnio sie tym nie przejmuje-mozliwe ze go zalewa bo chwila musi minąć zanim ssanie sie wyłączy. tak niestety musi byc, -


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » wt kwie 22, 2008 22:35

hmm... ale to nie jest to bo nie bylo tego wczesniej po za tym jak odpalam go z gazu i wylacze i znowu z gazu chce odpalic problem jest nadal tak samo jest na PB


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
KoZa_LSW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 23:28
Lokalizacja: ŚVWidnik
Kontakt:

Post autor: KoZa_LSW » wt kwie 22, 2008 23:17

fasd, kopułka i palec nie jest dużym wydatkiem bo jakieś 45 zł a wymienic nie zaszkodzi skoro nie wymieniałes... kiedyś mi też jak zgasł to niemogłem przez chwile zapalić a po chwili kręcenia i męczenia zapalał


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/412/29ba7ac1522d0a91.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 98 gości