Regulacja ręcznego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

willi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lip 19, 2005 01:37
Lokalizacja: Lublin

Regulacja ręcznego

Post autor: willi » ndz kwie 20, 2008 16:16

Czy ktoś mi podpowie jak wyregulować reczny by koła hamowane były mniej więcej z jednakową siłą. Mimo, że w kabinie naciąg obu linek jest jednakowy (bo obydwie linki są tej samej długości) to prawe koło przy hamowaniu aż piszczy a lewe niestety nie :(
Jakieś patenty na regulacje?


Mała Uwaga
Czytałem na forum, że mk2 NZ ma słaby reczny, kół nie blokuje etc. wiec nigdy nic z tym nie robiłem, bo ponoć tak ma być. Nieprawda!
Teraz przy okazji wymiany szczęk wyczyścilem bębny, toczenie rantów, farbka itd, wymieniłem linki, wszystko gdzie tylko mozliwe przesmarowałem, żeby zaraz rdza nie zjadła i... hamulce są NIESAMOWITE! Na ręcznym na asfalcie pisk i tak ma być, Mój wolfik też potrafi hamować :))



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2139
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Post autor: majster heniek » ndz kwie 20, 2008 16:21

Jakieś patenty na regulacje?
podciągnij linkę lewego koła więcej ( możliwe że bębny mają różne średnice wewnątrz )


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 547 gości