mk3 1,6i 95rok wymiana rozrzadu i kopułka,palec rozdzielacza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 1,6i 95rok wymiana rozrzadu i kopułka,palec rozdzielacza
Witam mam pytanie czy piszczaca i szumiaca rolka napinacza jest sygnałem do wymiany rozrzadu?bo po ostatniej wymianie ma przejechane dopiero 50000 i jaki jest koszt mniej wiecej wymiany całego rorzadu?
Drugie mam pytanie co ile sie powinno wymieniac kopułke i palec rozdzielacza
Drugie mam pytanie co ile sie powinno wymieniac kopułke i palec rozdzielacza
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
No to już powoli czas na zmianę, rozrząd powinno się zmieniać po 60 tys km.Andrych pisze:Witam mam pytanie czy piszczaca i szumiaca rolka napinacza jest sygnałem do wymiany rozrzadu?bo po ostatniej wymianie ma przejechane dopiero 50000 i jaki jest koszt mniej wiecej wymiany całego rorzadu?
Koszt razem z rolkami i paskiem + robocizna to około 300-350 zeta.
Co do kopułki i palca to nie wiem, ale chyba dopiero jak coś jest nie tak.Tego się nie wymienia tak po prostu.
Black
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
kopułka i palec rodzielacza razem kosztuja 40zł mi sie wydaje ze warto je wymienic razem z przewodami wn
Mam pytanie jak sie nazwya ta uszczelka gumka po wtryskiem,bo mi sie wydaje ze jest nieszczelna bo jak wciskam gaz to pochwili lapie dopiero
[ Dodano: Wto Wrz 27, 2005 12:53 pm ]
wiem to duza roznica,wlasnie jak go kupilem to poprzedni wlasciciel wymienial,jest fakturka itp. bo był serwisowany w aso ale dla pewnosci odrazu wymieniam zeby niespodzianki nie było
Mam pytanie jak sie nazwya ta uszczelka gumka po wtryskiem,bo mi sie wydaje ze jest nieszczelna bo jak wciskam gaz to pochwili lapie dopiero
[ Dodano: Wto Wrz 27, 2005 12:53 pm ]
wiem to duza roznica,wlasnie jak go kupilem to poprzedni wlasciciel wymienial,jest fakturka itp. bo był serwisowany w aso ale dla pewnosci odrazu wymieniam zeby niespodzianki nie było
- czykryszard
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: sob sie 06, 2005 21:33
- Lokalizacja: Gorzyce
Ta uszczelka to się nazywa podstawa wtrysku, tak na marginesie koszt około 45 zł oczywiscie nieorginał, wiem bo sam zmieniałem. Radze samemu zmienic, bo roboty nie dużo, a dziurawa moze narobic bałaganu w twoim portfelu (patrz. zwiększone zuzycie paliwa poprzez lewe powietrze).Andrych pisze: Mam pytanie jak sie nazwya ta uszczelka gumka po wtryskiem,bo mi sie wydaje ze jest nieszczelna bo jak wciskam gaz to pochwili lapie dopiero
MOZESZ NAPISAC COS WIECEJ JAK JA WYMIENIC?CZY WYSTARCZY ZDJAC TEN PLASTIK WYJAC STARA I WLORZYC NOWA CZY JEST WIECEJ KOMBINOWANIA?Vasyl pisze:Ta uszczelka to się nazywa podstawa wtrysku, tak na marginesie koszt około 45 zł oczywiscie nieorginał, wiem bo sam zmieniałem. Radze samemu zmienic, bo roboty nie dużo, a dziurawa moze narobic bałaganu w twoim portfelu (patrz. zwiększone zuzycie paliwa poprzez lewe powietrze).Andrych pisze: Mam pytanie jak sie nazwya ta uszczelka gumka po wtryskiem,bo mi sie wydaje ze jest nieszczelna bo jak wciskam gaz to pochwili lapie dopiero
furka juz jest u mechanika czeka tylko na wymine czesci,dzieki za odpowiedzi
Andrych patrząc na intercars na podstwae wtrysku w 1.8 a w 1.6 to troche się rózni i cenowo i kształtem. U mnie wygląda to tak: odłaczasz wszystkie przewody i kable wchodzące do aparatu wtryskowego, potem wyciągasz zaslepki na puszce plastkowej (2X) znajdującej sie na aparacie wtryskowym, dalej odkrecasz ta puszke, potem odkrecasz cztery sruby mocujace aparat wtryuskowy do podstawy wtrysku, potem odkrecasz sama podstawe wtrysku (ową zje..ną), dalej zmiana na nową no i co skrecasz potem wszystko do kupy i jezdzisz. A tego trzeba pilnować, znam to z autopsji, jak miałem pęknieta tą podstawe to moj dzikus palił nawet 12 liter/100, a teraz zawsze to 4 litry mniej. A podstawe najlepiej sprawdzić najpierw wizualnie czy nie widac peknieć lub przy zapalonym silniku na wolnych obrotach weż reką poruszaj na wszystkie strony całym aparatem wtryskowym. U mnie po tym drugim zabiegu zwyczajnie zdychał silnik, ponieważ dostawał lewego tlenu.Andrych pisze: MOZESZ NAPISAC COS WIECEJ JAK JA WYMIENIC?CZY WYSTARCZY ZDJAC TEN PLASTIK WYJAC STARA I WLORZYC NOWA CZY JEST WIECEJ KOMBINOWANIA?
A tego to ja telepatycznie juz nie wiem, jak jest dobra to po jakiego dzika ją zmieniac, lepiej poszukac innych przyczyn. Grunt to trafić na przyczyne, a nie wymieniać po kolei co leci, bo o przyczynach dużego spalania tyle było na forum już, że można zrobic nakład wydawniczy z tego. Także uszy do góry.Andrych pisze:thanx a ta uszczelke tez musze wymienic u siebie bo ostatnio spalił mi 13,5 litra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 35 gości