Ma ktoś z forumowiczów zamontowany IC z mercedesa sprintera?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Ma ktoś z forumowiczów zamontowany IC z mercedesa sprintera?
Jeśli tak to czy wymagało dużo rzeźbienia żeby go "wsadzić" przed chłodnicę bo właśnie tam chciałbym go umieścić. I jakie potrzebne są łączniki o jakiej średnicy. Pozdro
Ostatnio zmieniony sob kwie 19, 2008 12:11 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 2 razy.
Sebastian
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
MichałK, od sprintera jest jak znalazł dla turbiny T3/K24.MichałK pisze:Nie wiem jaka ma objetosc IC ze sprintera ale moim zdaniem za duzy tez nie moze byc...
sebastian1901, żeźby jest troche ale warto pokombinować kolanka zależne jak poprowadzisz instalacje IC. SeryjnyIC sie chowa do tego przed chłodnicą
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
o to mi właśnie chodziło słuchaj widze, że nieźle to podpasowałeś cofałeś chłodnicę czy obyło się bez tego ? od czego jest ten wąż na wyjściu z IC od strony alternatora ? Masz moze jeszcze jakieś foto jak połączyłeś rurami w środku do turbiny jeśli tak to podeślij linka. Powiedz mi jeszcze czy nie grzeje Ci sie bardziej silnik przez to że IC przysłania chłodnicę bo nie chce żeby mi się ciągle gotował zwłaszcza latem. Pozdro
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 13:34 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 1 raz.
Sebastian
Aktualnie mam u siebie k14 - czyli taką malutką dmuchawkę i daje radę. Żadnej olbrzymiej turbodziury nie ma...
sebastian1901, chłodnica została cofnięta, ale tylko od strony alternatora; z drugiej strony - tam gdzie akumulator, chlonica zostala na swoim miejscu.
Co do chłodzenia to bez obaw- nic Ci się nie będzie grzało. Możesz zastosować termostat o niżej temp. otwarcia. Ja zamiast 87°C mam 80°C i wskazówka od temp. stoi idealnie na środku.
sebastian1901, chłodnica została cofnięta, ale tylko od strony alternatora; z drugiej strony - tam gdzie akumulator, chlonica zostala na swoim miejscu.
Co do chłodzenia to bez obaw- nic Ci się nie będzie grzało. Możesz zastosować termostat o niżej temp. otwarcia. Ja zamiast 87°C mam 80°C i wskazówka od temp. stoi idealnie na środku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości