myślę że w wawie nie powinieneś mieć z tym problemu, ja 50pln dałem ale to w "naszych"okolicachseti pisze:a zna może ktoś kto by za rozsądną cenę wyciągnął dwa PINy ze starego i nowego licznika w wawie lub okolicach?
Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Klub Białystok
- Posty: 1177
- Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
ja za sciagniecie 2 pinow zaplacilem 50zl z czego jeden za friko moj znajomy a drugi u mechaniora po ostrej znajomosci Ogolnie FIS zajebista sprawa, warto to podlaczyc, u mnie akurat nie bylo w ogole problemu i jeszcze kolega Oli wlaczyl mi funkcje ile km na baku. Jestem zadowolony w 100%. Kwestia znalezienia odpowiedniego licznika. A czy w 99 byl duzy fis? bym jeszcze sie sprzeczal ale moge sie mylic
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
no to się teraz przestraszyłem ! właśnie zakupiłem zegary:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=342004381
ja mam 99 rocznik ! już się modlę, aby było wszystko si ! (immo generacja + CAN)
[ Dodano: 19 Kwi 2008 01:05 ]
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=342004381
ja mam 99 rocznik ! już się modlę, aby było wszystko si ! (immo generacja + CAN)
[ Dodano: 19 Kwi 2008 01:05 ]
greg pisze:no dobra - a może ktoś wie skąd wziać adapter CAN - żeby podpiąć zegary z CAN do auta bez CAN? Jedyny problem jaki jest to to że nie działa przez to obrotomierz
Ostatnio zmieniony wt kwie 29, 2008 22:50 przez luzipower, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
plan się nie sprawdził - nie działa
[ Dodano: Nie Kwi 20, 2008 3:35 pm ]
dla tych co kombinują ze wsadzeniem zegarów a auta maja na przełomie 98/99- jeśli z kompa silnika z pinu 29 i 41 wychodzą przewody pomarańczowo/brązowe i pomarańczowo/czarne to komp silnika obsługuje CAN - czyli jest 99% szansy ze zegary zahulają - jeśli natomiast takich przewodów nie ma - to pomimo pociągnięcia ich - komp nie obsługuje CAN - i będą problemy
[ Dodano: Nie Kwi 20, 2008 3:35 pm ]
dla tych co kombinują ze wsadzeniem zegarów a auta maja na przełomie 98/99- jeśli z kompa silnika z pinu 29 i 41 wychodzą przewody pomarańczowo/brązowe i pomarańczowo/czarne to komp silnika obsługuje CAN - czyli jest 99% szansy ze zegary zahulają - jeśli natomiast takich przewodów nie ma - to pomimo pociągnięcia ich - komp nie obsługuje CAN - i będą problemy
greg pisze:plan się nie sprawdził - nie działa
[ Dodano: Nie Kwi 20, 2008 3:35 pm ]
dla tych co kombinują ze wsadzeniem zegarów a auta maja na przełomie 98/99- jeśli z kompa silnika z pinu 29 i 41 wychodzą przewody pomarańczowo/brązowe i pomarańczowo/czarne to komp silnika obsługuje CAN - czyli jest 99% szansy ze zegary zahulają - jeśli natomiast takich przewodów nie ma - to pomimo pociągnięcia ich - komp nie obsługuje CAN - i będą problemy
a miałem taką nadzieję... Więc zostaje tylko zdobycie unikatowego adaptera...
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
te zegary to pewnie będzie większy unikat niż ten adapter...greg pisze:no nie do końca - można zegary takie kupić co mają FIS i numer xxx 919 xxxNiemiec pisze:Więc zostaje tylko zdobycie unikatowego adaptera...
A cena ich, jak ktos będzie wiedział co sprzedaje, kosmiczna...
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości