zamulony silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zamulony silnik
witam mam golfa 1.8gt z gazem i mój problem polega na tym ze mam starsznie zamulony silnik czym to moze byc spowodowane mały opis: daje mu ostro w deche a on rusza tak jak by ruszał po sniegu dodam za mam nowy docisk i tarcze tak sam przy wyprzedzaniu daje mu gazu a on nic co myslicie
- eros662
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: ndz gru 30, 2007 20:19
- Lokalizacja: Murowana Goślina/ okolice Poznania
- Kontakt:
Hmm no ja miałem cosik podobnego w swoim aucie z tym samym silnikiem i wersją i powiem Ci że jak dodawałem gazu to on zamiast ciągnąć do przodu mulił się strasznie. Co zrobiłem??? Wymieniłem świece i filtry pod maską, potem przewody i zmieniłem dostawce gazu i teraz jest si. Choć nie wiem czy wymienione elementy były za to odpowiedzialne Najlepiej jedź do stacji LPG i oni wskażą Ci przyczyne
Moja Ventka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=290632
WCZEŚNIEJ MK II GT
[img]http://images31.fotosik.pl/208/f50898f69964d694med.jpg[/img]
WCZEŚNIEJ MK II GT
[img]http://images31.fotosik.pl/208/f50898f69964d694med.jpg[/img]
niby tak tylko ze na benzynie tez tak jest czyli lipa aha mam takie małe porównanie wczesniem mniałem golfa 1.8 75km i szedło niebo lepiej niz ten a mozliwe ze mam zle ustawiony rozrzad lub zapłon kumpel mi tak powiedział ale w sumie auto mi pali bez zarzutu
Ostatnio zmieniony czw kwie 17, 2008 17:58 przez piotrus23, łącznie zmieniany 1 raz.
to najpierw do sprawdzenia, no i tez sprawnosco elementow WN: kable, kopulka, palec i swiecepiotrus23 pisze:a mozliwe ze mam zle ustawiony rozrzad lub zapłon
no i napisz czy to sie dzieje tylko na zimnym silniku czy tez na cieplym
jak jest z zobrotami??
moze winna byc sonda lambda
a golfik nie pali Ci wiecej teraz???
Ostatnio zmieniony czw kwie 17, 2008 19:29 przez Kisiel, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- Dyziu14021991
- Ma gadane
- Posty: 206
- Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
- Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zobacz czy gazownicy nie zmiodyfikowali dolotu. Wszystko o tym znaczy zwężki, blokada klapki pod filtrem jest opisane na dziale LPG. I jeśli cokolwiek masz takiego to wywal i jedź do dobrego zakladu na regulację.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ciężko mi opisać gdzie, jak linka jest automatyczna a zapewne taką masz to ustawia się sama jak należy i przy takiej lince dopiero prawie całkowita padaka sprzęgła objawi się wyższym 'braniem'
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Jak masz linke z samoregulatorem to czasem lubi się ona zablokować.Musisz ją jeszcze raz zdjąć z łapy od skrzyni biegów,naciś teraz pedał sprzęgła.Zabierz kleszcze i mocno pociągnij za koniec linki.Plastik powinien się lekko poddać,już masz linke odblokowaną.Na tym plastiku są dwie takie wypustki i ak dobrze pamiętam taka biała opaska na pancerzu linki.Scisnij mocno regulator i zepnij opaską regulator.Załóż spowrotem na łape i zdejmij opaske.piotrus23 pisze:a powiedz mi załorzyłem nowy docisk i tarcze gdzie powinien mi pedał sperzegła łapac
Miałem taki sam problem,aż przyjarałem nowe sprzęgło.
Jacek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 86 gości