Golf Q

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Maro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 12:17
Lokalizacja: Warszawa

Golf Q

Post autor: Maro123 » pn wrz 26, 2005 13:54

Ilu konne sa golfy Q 1.9 TDI, data produkcji: koniec 2003
i jeszcze drugie pytanie: czy ktos mi moze powiedziec ile srednio oleju bierze taki silnik bo slyszalem ze one troche biora tzn. ze norma jest dolewanie pomiedzy wymianami dzieki



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 26, 2005 14:23

Q to ostatni wypust golfa MK4, co do silnika nie bede sie wypowiadał, bo moze mieć kazdy, łącznie z sdi. Jesli mozesz podaj oznaczenie silnika.
Norma VW to 1l na 1000km :), auta z turbiną zawszę będa chlac olej - w zalezności od stylu jazdy.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn wrz 26, 2005 14:32

Corvax pisze:Q to ostatni wypust golfa MK4, co do silnika nie bede sie wypowiadał, bo moze mieć kazdy, łącznie z sdi. Jesli mozesz podaj oznaczenie silnika.
Norma VW to 1l na 1000km :), auta z turbiną zawszę będa chlac olej - w zalezności od stylu jazdy.
Uuuu to ja chyba z MK4 (jako kolejnego golfa) zrezygnuje..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Maro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 12:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maro123 » pn wrz 26, 2005 14:35

Jezeli chodzi o oznaczenie silnika to pamietam tylko poczatek ATD czyli pompowtryski z tego co mi mowili



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 26, 2005 14:40

Mówisz - masz:

ATD - 100PS@4000, 240Nm@1800, na pompkach :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Maro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 12:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maro123 » pn wrz 26, 2005 14:46

Wielkie dzieki
Zadaje te pytania bo mam mozliwosc kupienia takiego autka.
Z tego tez powodu chetnie bym poznal Wasza opinie na jego temat?
Poza tym czy mozna bez zadnych dla niego skutkow ubocznych zchipowac go do wiekszej mocy? thanx



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 26, 2005 15:31

Jak w dobrym stanie i dobra cena to warto - wyscigówka to to nie jest, ale mozna go dłubnąć na jakies 130-140PS i juz bedzie ciekawiej.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » pn wrz 26, 2005 18:33

Corvax pisze:Norma VW to 1l na 1000km Smile, auta z turbiną zawszę będa chlac olej - w zalezności od stylu jazdy.

To znaczy, że od wymiany do wymiany musze dolać 10 litrów oleju :shock:
Chyba na 10 000 km


Black

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 26, 2005 23:15

nie, na 1000 :), jak kiedyś kupisz nowego golfa na dotarciu, będziesz wiedział dlaczego VW daje taką normę :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt wrz 27, 2005 08:09

Corvax pisze:nie, na 1000 :), jak kiedyś kupisz nowego golfa na dotarciu, będziesz wiedział dlaczego VW daje taką normę :P
Daja taka norme poniewaz nie moga sobie poradzic z ubywajacym olejem :rotfl:

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » wt wrz 27, 2005 09:24

Teraz nowych samochodów sie nie docoera jak kiedyś i nawet pierwszy raz oleju po 5000 km się nie wymienia tylko po 15000 a nawet czasem po 30000 km.
Normalne, że jak się ostro jeździ to nawet w nowym aucie trzeba dolać 1litr oleju na 10 000 km, no ale bez przesady, norma może być 0,04 litra/1000 km, ale nie litr.


Black

k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » wt wrz 27, 2005 09:31

Witam vw pali olej do około 30 tys potem jak ręką odjoł pozdrawiam :kwiatek: :kwiatek:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt wrz 27, 2005 12:23

blackwhite pisze:Teraz nowych samochodów sie nie docoera jak kiedyś i nawet pierwszy raz oleju po 5000 km się nie wymienia

nie wymienia, ale dolewa - miałem swego czasu pod opieką Fabie - nówka sztuka, przez pierwsze 6-8tys chlała olej jak paliwo :P, potem się uspokoiła :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » wt wrz 27, 2005 12:30

Corvax pisze:nie wymienia, ale dolewa - miałem swego czasu pod opieką Fabie - nówka sztuka, przez pierwsze 6-8tys chlała olej jak paliwo Razz, potem się uspokoiła Smile
Dlewać się dolewa tu się zgodze.
Ja też miałem Astre nówke sztuke, pierwszy przegląd miała po 30 000 km ale oleju zjadła przez ten czas 1,5 litra i tyle trzeba było dolac.


Black

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 372 gości