

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
bvw08 pisze:Niema innej możliwości musicie sie sami przekonać co wam da zmiana skrzyni bo i tak wszystko zależy od kierownika, opon itp
Skąd wziąłes informację że 2Y jest najlepsza do ABFa ?? Może i jest niezła, ale myśle że jest wiele skrzyń lepszych a jej walor 'najlepsza' wynika raczej z tego że jest to tania alternatywa, tzn tańsza od oryginalnej z ABFa - wtedy okey , możemy mówić że jest z jakiegos punktu widzenia lepsza bo ma na przykład krótsze przełożenia trochę, jest o 10kg lżejsza, wymaga lżejszego sprzęgła i zamachu w związku z tym auto przyspiesza troche lepiej, a biegi zmienia sie szybciej bo mechanizm jest na wodziki a przy tym jest tańsza od oryginalnej z ABFa .. Ale czy jest 'najlepsza'.., to bym się spierał.. Na pewno jest mniej trwała od 02A ze wzgledu na różnicówke i zerwane nity..g-zone pisze:bvw08 pisze:Niema innej możliwości musicie sie sami przekonać co wam da zmiana skrzyni bo i tak wszystko zależy od kierownika, opon itp
widać że piszesz ale nawet nie wiesz o czym, 2Y ponoć jest najlepsza do N/A ABF, kierownik robi naprawde dobre czasy a opony to chyba nawet nie znasz Toyo, może niech wypowie się osoba co ma chodź troche wiedzy na ten temat, osobiście stawiam na ok 6,5-6,8 ale jeśli ktos umiałby to przeliczyć prosze o wypowiedź
Skąd wziąłes informację że 2Y jest najlepsza do ABFa ?? Może i jest niezła, ale myśle że jest wiele skrzyń lepszych a jej walor 'najlepsza' wynika raczej z tego że jest to tania alternatywa, tzn tańsza od oryginalnej z ABFa - wtedy okey , możemy mówić że jest z jakiegos punktu widzenia lepsza bo ma na przykład krótsze przełożenia trochę, jest o 10kg lżejsza, wymaga lżejszego sprzęgła i zamachu w związku z tym auto przyspiesza troche lepiej, a biegi zmienia sie szybciej bo mechanizm jest na wodziki a przy tym jest tańsza od oryginalnej z ABFa .. Ale czy jest 'najlepsza'.., to bym się spierał.. Na pewno jest mniej trwała od 02A ze wzgledu na różnicówke i zerwane nity..
02A to typ skrzyni, czyli skrzynka większa, na linki mechanizm i sprzęgło hydrauliczne. 2Y to typ skrzyni straszej - czyli 020 (wystepowala w mk1, mk2 i niektórych mk3) - jest lżejsza o jakieś 10kg i mniejsza, sprzęglo na linke etc.g-zone pisze:
szczerze osobiście czytałem na Vortexie oraz na tym forum lub innym VW, nie wiem ile w tym prawdy bo tematów jest mało, tak więc chcieliśmy sprawdzić 2Y, tak do tego jest tańsza racja, finansy nie ma za dużo więc raczej to tańszy projekt, 02A jaką ma prędkość maxymalną ?? taką jak 2Y (219km/h) ?? znasz może prędkości max poszczególnych biegów w 02A ??
Dzięki koledzy za pomoc
osobiście którą skrzynke do ABFa byś doradził?? na wodziki??Borys pisze:02A To typ skrzyni biegów, 02A - to skrzynia sterowana linkami i wysprzeglnikiem hydraulicznym
a 020 to wodzili i sprzegło na linke
oryginalna skrzynai z abf to skrzynie typuy 02A
a skrzynia 2Y to skrzynia typu 020
Ecu jest ustawione na 7500 obr, jak myślisz dało by się??kkk13 pisze:Powiadasz że na 2Y mielibyście 219km/h - to wszystko zależy na ile wasza motorownia się kręci i czy jest tam wystarczająco mocy by dokręcic 5tke do odcinki..
osobiscie to polecam seryjne przełozenia z abf + główne z syncro do tego linki z MKIVg-zone pisze:osobiście którą skrzynke do ABFa byś doradził?? na wodziki??Borys pisze:02A To typ skrzyni biegów, 02A - to skrzynia sterowana linkami i wysprzeglnikiem hydraulicznym
a 020 to wodzili i sprzegło na linke
oryginalna skrzynai z abf to skrzynie typuy 02A
a skrzynia 2Y to skrzynia typu 020
Ecu jest ustawione na 7500 obr, jak myślisz dało by się??kkk13 pisze:Powiadasz że na 2Y mielibyście 219km/h - to wszystko zależy na ile wasza motorownia się kręci i czy jest tam wystarczająco mocy by dokręcic 5tke do odcinki..
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 13 gości