WAŻNE PYTANIE DO DIESELowców !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » śr wrz 21, 2005 08:49

aw69 pisze:Ciekawe czy nie przegrzałeś slinika....diesle tego nie lubią mógł szlag trafić głowice

QWA właśnie sęk w tym że mi sie zagotował w niemczech. aż mu poszedł dym spod machy, ale jak troche ostygł dolałem płynu i pojechałem dalej
:smoke:


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr wrz 21, 2005 14:04

hanti pisze:
aw69 pisze:Ciekawe czy nie przegrzałeś slinika....diesle tego nie lubią mógł szlag trafić głowice

QWA właśnie sęk w tym że mi sie zagotował w niemczech. aż mu poszedł dym spod machy, ale jak troche ostygł dolałem płynu i pojechałem dalej
:smoke:
Co ty z nim robiłeś???
Ja swoim jechałem z Holandii 22 godziny 160 km/h z małymi przestankami i temp. max 95 stopni była...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr wrz 21, 2005 14:09

to sprawdz czy nie leca ci gazy ze zbiorniczka wyrownawczego
i płyn sie nie gotuje tzn nie bulgocze hehehe
a jak ci odpala??



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » śr wrz 21, 2005 23:35

Michael G60 pisze:Ja swoim jechałem z Holandii 22 godziny 160 km/h z małymi przestankami i temp. max 95 stopni była...
bez urazy ale fabryka dała niespełna 148km/h i to jest max. z mojego silniczka JP wyciągnąłem 155km/h ale to już było żyłowanie a pozatym to ma on tylko 50KM lub ewentualnie 54KM


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw wrz 22, 2005 22:43

hanti pisze:
Michael G60 pisze:Ja swoim jechałem z Holandii 22 godziny 160 km/h z małymi przestankami i temp. max 95 stopni była...
bez urazy ale fabryka dała niespełna 148km/h i to jest max. z mojego silniczka JP wyciągnąłem 155km/h ale to już było żyłowanie a pozatym to ma on tylko 50KM lub ewentualnie 54KM
Bez urazy, czasem trzeba zaobaczyć na wskaźnik temperatury...czyli na własne życzenie...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

kadett
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt sie 26, 2005 12:35
Lokalizacja: Będzin

Post autor: kadett » sob wrz 24, 2005 12:38

Witam
Mam problem z temperaturą ale w drugą stronę (1.9.TDi rok 94). Auto nie chce się rozgrzać nawet na postoju (max 85 st. , tyle pokazał komp w warsztacie) a na desce rozdzielczej to jeszcze mnej pokazuje (ale to jużwiem że czujnik ma dwa obwody-jeden do kompa w aucie a drugi na deskę).
Jakieś pomysły ??
Marcin



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » ndz wrz 25, 2005 00:34

Jak dla mnie to termostat.


Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz wrz 25, 2005 20:35

Jedno małe gotowanko to jeszcze chyba nic złego.Hmmm chłopaki mają dużo różnych pomysłów i duzo słusznych .Termostat, poziom płynu masz zawsze ok?To moim zdaniem podstawowe pytania a tak wogóle to często sie zdarza jak nadchodzą chłody to jak muchy padają uszczelki pod głowicą więc termostat najpierw chyba wymień a potem się okaże. JAk wymienisz termostat a węże będą Ci zajebiście twardnieć to uszczelka pod głowicą amen.Odpisz



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn wrz 26, 2005 09:44

odkręć korek z wyrównania i zobacz czy sie podnosi woda jak dodasz gazu. jak pójdzie w góre to uszczelka, jak nic sie nie bedzie działo to termostat. ale skoro jest przegrzany to może być dramat w głowicy, mogła pęknąć.najważniejsze pytanie czy teraz dolewasz wody czy nie ?? a co do niedogrzania, to raczej termostat


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn wrz 26, 2005 20:49

Cinek jak się podniesie płyn w zbiorniczku to znaczy że pompa wody dobrze daje a jak będzie dużo bąbelków powietza czyl spaln to uszczelka .



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt wrz 27, 2005 08:58

Tomasz Żaguń pisze:Cinek jak się podniesie płyn w zbiorniczku to znaczy że pompa wody dobrze daje a jak będzie dużo bąbelków powietza czyl spaln to uszczelka .
no to sorry, byłem święcie przekonany że jak padnie uszczelka i kompresja idzie w układ chłodzenia to wybija płyn właśnie zbiorniczkiem, bo innego ujścia nie ma. podnosi sie płyn i jakieś tam bombelki lecą.a że pompa dobrze daje...cóż wydawało mi sie że w zbiorniczku nie ma jako takiego ciśnienia płynu na otwartym bo to chyba tak jakby układ dodatkowy a obieg idzie przewodami ale widze że sie pomyliłem. zwracam honor


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt wrz 27, 2005 20:41

Cinek każdy się myli żadenproblem ale jak piszesz że wywala zbiorniczkiem wodę po odkręceniu to poprostu gdy na wpełni nagrzanym silniku odkręcisz korek od zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy to wywali płyn dlatego że się nagle zagotuje a jak wiemy gdy się gotuje to się podnosi poziom no i idą bąbelki. W układzie chłodzenia jest jakieś tam ciśnienie ale jak duże niemam danych.W każdym razie NIGDY na gorącym silniku nieodkręca się korka bo grozi po[pażeniem więc uważaj .Cześć.



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw wrz 29, 2005 07:30

DZIĘKI serdeczne dla wszystkich za pomoc.
ze względu na wlasny ślub dopiero wczoraj byłem w serwisie. Wyrok jest straszny:w najlepszym razie uszczelka o ile nie jest to głowica
koszt to minimum 650 złotych.:(

POZDRO


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw wrz 29, 2005 08:09

hanti pisze:DZIĘKI serdeczne dla wszystkich za pomoc.
ze względu na wlasny ślub dopiero wczoraj byłem w serwisie. Wyrok jest straszny:w najlepszym razie uszczelka o ile nie jest to głowica
koszt to minimum 650 złotych.:(

POZDRO
no nie przesadzaj...650 zł to chyba z wymianą głowicy. 3mam kciuki żeby tak nie było
no i szyskiego najlepszego na nowej drodze życia :pub:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 256 gości