Ustawienie zbierzności...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ustawienie zbierzności...
koledzy załozyłem nowe kapcie. 17" szerokość 225. Oponki prawie nowe, no i zauważyłem że zaczyna mi z przodu ciąć brzegi. Więc szybko na stacje i ustawiać zbierzność. Ustawiłem zbierzność, ale mam wrażenie że z prawej strony dalej tnie
Będąc na kilku stacjach (bo nigdzie nie mogli założyć maszyny na 17") słyszałem że w golfie trzeba ustawiać kąty... na innych jak to powiedziałem to goście się śmiali i mówili że kąty to dopiero w wielowachaczowym zawieszeniu... Sam już nie wiem.... a oponki chyba tnie dalej POMOCY!! Co robić??
Będąc na kilku stacjach (bo nigdzie nie mogli założyć maszyny na 17") słyszałem że w golfie trzeba ustawiać kąty... na innych jak to powiedziałem to goście się śmiali i mówili że kąty to dopiero w wielowachaczowym zawieszeniu... Sam już nie wiem.... a oponki chyba tnie dalej POMOCY!! Co robić??
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
w IV nie ma regulacji kątów, ale dobry spec od geometrii sobie poradzi - najczęściej przesuwając sanki
Ostatnio zmieniony śr kwie 16, 2008 00:27 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Witam
Ostatnio jak ustawiałem zbieżność to facet powiedział że nie ma problemu do 20 - 21 cali ustawiają. Wiec moim zdaniem trafiłeś na jakiś kaparników. Poszukaj dobrego zakładu i powinno być ok.
Pozdrawiam
Ostatnio jak ustawiałem zbieżność to facet powiedział że nie ma problemu do 20 - 21 cali ustawiają. Wiec moim zdaniem trafiłeś na jakiś kaparników. Poszukaj dobrego zakładu i powinno być ok.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr kwie 16, 2008 06:36 przez jakub1982, łącznie zmieniany 1 raz.
dokaldnei zbeirznosc mozesz ustawic na innej feldze np zimowej
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
A zna moze ktos takiego speca we wroclawiu?TAZ pisze:Tu przyznam 100% rację. MK4 niby nie ma ustawianych kątów ale jak ktoś wie gdzie uderzyć to się da kilka stopni zmienić ustawienie.kulon-x pisze:w IV nie ma regulacji kątów, ale dobry spec od geometrii sobie poradzi - najczęściej przesuwając sanki
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]
Dokładnie w mkIV amortyzator wkłada się w zwrotnicę i nie ustawia kątów. Jedynie minimalnie można zmienić kąt przesuwając trawersę.TAZ pisze:Tu przyznam 100% rację. MK4 niby nie ma ustawianych kątów ale jak ktoś wie gdzie uderzyć to się da kilka stopni zmienić ustawienie.kulon-x pisze:w IV nie ma regulacji kątów, ale dobry spec od geometrii sobie poradzi - najczęściej przesuwając sanki
A panowie ja mam pytanie. Założyłem gwint i jest kupa z jednym kątem. Jedna strona jest ok (koło idealnie schowane w nadkole), a druga strona jest mocniej na minusie (koło ewidentnie wystaje). Kombinowaliśmy trawersą i nadal kicha. Myślałem, że zwrotnica albo zawiecha są krzywe. Zostały sprawdzone i są ok. Pozostaje opcja, że może krzywe jest auto? Jak to sprawdzić?
http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 381 gości