Witam.
Biorąc pod uwagę ceny samochodów z UK w przyzwoitym stanie, czy jest sen zakupu czegoś takiego jako składownię części na swap?
Wiem że np. kierownica nie pasuje ale jak jest z silnikiem i skrzynią biegów?
Ponieważ zamiast modzić TD może lepiej jest w takim wypadku odrazu wszczepić TDI?
Biorąc pod uwagę ekonomię to chyba to się bardziej kalkuluje i chyba więcej można KM wyciągnąć. Proszę rozwiać moje wątpliwości i nie naskakiwać na mnie ponieważ to narazie tylko przypuszczenia i głośnie rozmyślania.
Podzespoły z anglika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
A dlaczego kiera nie pasuje? Silnik i skrzynia sprzetowo podejdzie, problem tylko z elektryka, wiazki trzeba przedluzac.tomek1319 pisze:Wiem że np. kierownica nie pasuje ale jak jest z silnikiem i skrzynią biegów?
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 85 gości