Silnik z Golfa V GT (1.4 170KM) do Golfa II

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32768
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz kwie 13, 2008 21:07

nie wierze zeby czynnik ekonomiczny przegrał, tak samo jak inne 99% pomysłów na swapy


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pn kwie 14, 2008 14:24

Co do Golfacza IV to nie kupił bym nigdy ropniaka, tylko i wyłącznie benzyna i najlepiej Turbo :chytry: , ale i tak wielbię MKII.
Hmmm.... Tak sobie myślę i myślę.
Pytałem się w kilku firmach ile trzeba wtopić kasy, żeby z mojego GTI wyciągnąć chociaż (aż) te 180KM - no i okazuje się, że "tylko" :crazy: jakieś 18000zł, więc jeśli taniej będzie wpakować to TSI, to projekt się uda. Więc jeśli mówicie, że cena będzie o wiele większa, no bo w sumie to bardzo nowoczesny silnik, no i jeszcze te przeróbki, które trzeba zrobić... to dam sobie spokój. Jeśli miał bym nie ograniczony budżet to bym się nie wahał nawet!
Jeżeli projekt nie wypali to myślę odnowić mój 8V (chromy, szkiełowanie itd...), lub wpakuję 16V - tylko nie wiem nic o 16V, jakie spalanie, czy jest zawodny, chodzi mi o to wersję 139KM.
A tak przy okazji zapytam się, czym się różni 16V 129KM od tego 139KM? Dlaczego w tych nowszych 129KM jest moc zmniejszona o 10KM?
Czy 16V miały wszystkie pełne wtryski? Najbardziej mnie interesuje spalanie i czy nie będzie problemu z założeniem gazu LPG - sekwencyjnego.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32768
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn kwie 14, 2008 14:58

wszystko na ten temat


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

kamilg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lis 28, 2007 19:25
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: kamilg » pn kwie 14, 2008 16:42

chcesz robic wielkie swapy a myslisz o sekwencji?? meeegaa paradokssss



Awatar użytkownika
Młoda
KS KathStyle
KS KathStyle
Posty: 13150
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
Lokalizacja: PO
Auto: Czarna Wdowa <3

Post autor: Młoda » pn kwie 14, 2008 16:56

Xabingo pisze:Najbardziej mnie interesuje spalanie i czy nie będzie problemu z założeniem gazu LPG - sekwencyjnego.
kamilg pisze:chcesz robic wielkie swapy a myslisz o sekwencji?? meeegaa paradokssss
Paradoks to skromnie powiedziane, bym rzekła, że brak logiki :bajer:


:satan: Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pn kwie 14, 2008 17:03

A co powiecie o Golfie evo? Też eLPiGi :chytry:



Awatar użytkownika
Młoda
KS KathStyle
KS KathStyle
Posty: 13150
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
Lokalizacja: PO
Auto: Czarna Wdowa <3

Post autor: Młoda » pn kwie 14, 2008 17:07

1 6 D pisze:A co powiecie o Golfie evo? Też eLPiGi :chytry:
Tylko Evo to evo :bigok:


:satan: Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » wt kwie 15, 2008 19:00

1 6 D, właśnie Evo ma LyPyGy. :bigok:
Jak bym wstawił 16V to od razu sekwencja, mnie nie cieszy jeśli samochód pali dużo, a bena nie tania, bo wtedy nie ma takiej przyjemności z jazdy, więc czemu tu brak logiki?
To może na podtlenku mam sie bujać, będzie to dobry pomysł. Nie rozumiem pretensji do LPG sekwencyjnego, przecież na pełnym wtrysku nie ma problemu z założeniem...


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » wt kwie 15, 2008 20:13

Xabingo pisze:więc czemu tu brak logiki?
Bo jak ktos wydaje 15-20 tysiecy na takiego swapa to co mu szkodzi wydac jeszcze ze sto-dwiescie zlotych miesiecznie wiecej na benzyne?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
toledo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 18:56
Lokalizacja:

Post autor: toledo » wt kwie 15, 2008 23:41

Sekwencję to mam założoną do zwykłego 16v, do takiego kompresor-turbo 120KM/l to trzeba by pomyśleć o wtrysku ciekłego gazu. Chodzi o wpływ wysokiej temperatury na silnik.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości