Diesel czy Turbo Diesel

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zbyszekmor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 20:44
Lokalizacja: mazowsze
Kontakt:

Diesel czy Turbo Diesel

Post autor: zbyszekmor » ndz kwie 13, 2008 22:35

Witam!
Co lepiej kupić jeśli chodzi o MK2, Zwykły diesel czy turbo?
Po czym można poznać czy to jest turbo, tylko po turbosprężarce? W którym miejscu ona sie znajduje. Że przy silniku to wiem, ale dokładnie gdzie jej szukać.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz kwie 13, 2008 22:49

oczywiście że TD , jak turbina wchodzi na obroty to jedzie jak głupie a zwyklym D nie masz tej mocy jest mułowaty

Po czym poznać

-na pokrywie zaworów powinnna być naklejka TD
-obok kolektora po lewej jest Turbina

Jak będziesz kupował z turbiny nie może lać się olej , z uszczelki pod głowicą nie może być wycieków, w rurze od filtra powietrzu tez nie powinno być oleju


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz kwie 13, 2008 22:54

zbyszekmor,
tutaj masz przykład TD

http://allegro.pl/item339479346_golf_tu ... igla_.html

zobacz na silnik z tyłu jst turbinka !!! wystaje od niej tylko wąż taki czarny :) po lewej jest puszka filtra powietrza a z niej idzie rura za silnik do turbiny :)

a tutaj masz Diesla

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4845101

na silniku z tyłu jest puszka z filtrem powietrza :) zamiast turbiny :)

[ Dodano: Nie Kwi 13, 2008 22:56 ]
a co lepiej kupić to juz zalezy do czego tego autka potrzebujesz czego od niego oczekujesz i co Cie zadowala :)
Była masa tematów o tym na forum !!!!!! uzyj opcji SZUKAJ !!



rychu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 23:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rychu » ndz kwie 13, 2008 23:05

oczywiście, że TD. dzięki turbinie masz większą sprawność silnika, a co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa i większą moc przy tej samej pojemności silnika.


[i]quidquid latinum dictum est, altum viditur[/i]

[img]http://www.maly.subtech.pl/userbar_dug.gif[/img]

[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/186581.html][img]http://images.spritmonitor.de/186581_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn kwie 14, 2008 04:40

zbyszekmor, a jak już zdecydujesz że chcesz 1,6 TD to musisz sie zdecydowac z jakim chcesz silnikiem 1V 60ps,JR 70ps , lub SB i RA 80ps :chytry:
Polecałbym SB :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 142 gości