Kostka stacyjki - podczas rozruchu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kostka stacyjki - podczas rozruchu
Hej,
Takie pytanie na szybko - ktos wie jaki prad przeplywa przez kostke stacyjki w momencie krecenia rozrusznikiem ?
pozdrawiam
Takie pytanie na szybko - ktos wie jaki prad przeplywa przez kostke stacyjki w momencie krecenia rozrusznikiem ?
pozdrawiam
--
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762
Rczej taki jaki pobiera automat rozrusznika (plus elektronika auta)taki jaki jest prąd rozruchu akumulatora
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 09:22 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Eeee - nie zartuj sobiedziejo pisze:taki jaki jest prąd rozruchu akumulatoraPelos pisze:ktos wie jaki prad przeplywa przez kostke stacyjki w momencie krecenia rozrusznikiem ?
[ Dodano: 31 Mar 2008 09:28 ]
No wlasnie - ile taki automat moze wziac ? 5A? 10A ?zodiak pisze:Rczej taki jaki pobiera automat rozrusznika (plus elektronika auta)taki jaki jest prąd rozruchu akumulatora
--
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762
Nigdy tego nie sprawdzałem ale na moje "oko" powinno być kilka amper.
[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 09:44 ]
Jeśli chodzi Ci o założenie przekaźnika to starczy zwykły 30A.
[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 09:44 ]
Jeśli chodzi Ci o założenie przekaźnika to starczy zwykły 30A.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Przycisk chcezodiak pisze:Nigdy tego nie sprawdzałem ale na moje "oko" powinno być kilka amper.
[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 09:44 ]
Jeśli chodzi Ci o założenie przekaźnika to starczy zwykły 30A.
Taki od VW Tuarega.
Z tego co pokazuja tutaj
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1683482
to mozna wsadzic w otwor po gniedzie od zapalniczki
Ostatnio zmieniony śr kwie 02, 2008 14:59 przez Pelos, łącznie zmieniany 1 raz.
--
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Moim zdaniem góra 2A. Najlepiej zmierzyć - odłaczyć na czas pomiaru cewkę (żeby nie zapalił), odłącza od rozrusznika kabelek od stacyjki i mierzysz amperomierzem a druga osoba próbuje zapalić.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Witam,
Podłączę się do tematu, bo mam podobne pytanie. Czy ów prąd może "rozwalić" kostkę stacyjki w ciągu 1 roku? Chodzi mi o to, że jakiś rok temu wymieniłem kosteczkę na nową firmy Febi i dzisiaj objawy tamtej awarii się powtarzają tzn. kręcę kluczem i raz się kontrolki zapalają raz nie - ewidentnie coś nie łączy. Czy to może jakiś przekaźnik się zawiesza, ale który i jak go znaleźć? Help me pliss
Podłączę się do tematu, bo mam podobne pytanie. Czy ów prąd może "rozwalić" kostkę stacyjki w ciągu 1 roku? Chodzi mi o to, że jakiś rok temu wymieniłem kosteczkę na nową firmy Febi i dzisiaj objawy tamtej awarii się powtarzają tzn. kręcę kluczem i raz się kontrolki zapalają raz nie - ewidentnie coś nie łączy. Czy to może jakiś przekaźnik się zawiesza, ale który i jak go znaleźć? Help me pliss
Witam,miś fazi pisze:u ciebie ewidentnie masz uszkodzone styki kostki
Pozwólcie że powrócę jeszcze do mojego wątku. Wymieniłem kostkę stacyjki na nową (oryginalną z serwisu VW). Objawy niestety nadal nie ustąpiły, mianowicie jak się autko nagrzeje w środku to coś z tym łączeniem jest nie tak - raz kontrolki się zapalą i silnik da się uruchomić, raz nie palą się wcale. Wpadłem na pomysł, aby przekręcić kluczyk w położenie środkowe i uruchomić dmuchawę na full (celem ostudzenia wnętrza). Udało się dmuchawa sobie chodziła, kontrolki oleju ładowania i wody jak zwykle milczały. Po chwili przekręciłem kluczyk w pozycję 0 i z powrotem w położenie środkowe - o dziwo kontrolki się zapaliły i przekręcając klucz do oporu odpaliłem moją bestię Co zatem jest nie tak?
W 2010 założę sobie elektryczne szyby...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości