chce obniżyć swojego golfa spręzynami. Pomóżcie ile??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
chce obniżyć swojego golfa spręzynami. Pomóżcie ile??
Witam
chce obniżyc troszke zawieszenie w moim golfie jest to mk3 gti tdi 20 jahre
samochód ma oryginalne zawieszenie oprocz tylnych sprezyn ktore sa dwa centy dłuższe od oryginału przez to przod jest troszke nizszy.
chce obnizyc swoje auto tak aby nadal przod byl nizej od tylu (tak mi sie podoba)
I teraz tak;
ujmujac te dwa tylne centy czyli od oryginału mysle zeby zrobic 60/40, albo 50/35, albo 50/40, albo 40/30.
Jak myslicie ktora zmiana bedzie najbardziej optymalna, jak auto bedzie sie najlepiej prezentowalo z zachowaniem pewnego komforu (nie interesuje mnie szorowane "brzuchem" po asfalcie ).
Dla ułatwienia wrzucam fotki mojego vw, zobaczcie i ocencie, a moze juz kos tak eksperymentowal z takim zawieszeniem podeslijcie jakies foty jak macie, najlepie jak to byl by tez TDI....
Uf ale sie rozpisalem...
Z góry dzieki za pomoc
[ Dodano: Nie Kwi 13, 2008 00:15 ]
jak widac golf troche za wysoko stoi, i gubia sie felgi ktore maja 16"
dlatego chce obnizy ze wzgledow estetycznych i ewentualnie, przy okazji dla poprawy prowadzenia
chce obniżyc troszke zawieszenie w moim golfie jest to mk3 gti tdi 20 jahre
samochód ma oryginalne zawieszenie oprocz tylnych sprezyn ktore sa dwa centy dłuższe od oryginału przez to przod jest troszke nizszy.
chce obnizyc swoje auto tak aby nadal przod byl nizej od tylu (tak mi sie podoba)
I teraz tak;
ujmujac te dwa tylne centy czyli od oryginału mysle zeby zrobic 60/40, albo 50/35, albo 50/40, albo 40/30.
Jak myslicie ktora zmiana bedzie najbardziej optymalna, jak auto bedzie sie najlepiej prezentowalo z zachowaniem pewnego komforu (nie interesuje mnie szorowane "brzuchem" po asfalcie ).
Dla ułatwienia wrzucam fotki mojego vw, zobaczcie i ocencie, a moze juz kos tak eksperymentowal z takim zawieszeniem podeslijcie jakies foty jak macie, najlepie jak to byl by tez TDI....
Uf ale sie rozpisalem...
Z góry dzieki za pomoc
[ Dodano: Nie Kwi 13, 2008 00:15 ]
jak widac golf troche za wysoko stoi, i gubia sie felgi ktore maja 16"
dlatego chce obnizy ze wzgledow estetycznych i ewentualnie, przy okazji dla poprawy prowadzenia
VW Golf III GTI 20 Jahre
a czym to jest podyktowane??
dlaczego nie mozna wiecej??
eibach ma 45/30 to juz bedzie za duzo na przod??
[ Dodano: Nie Kwi 13, 2008 00:39 ]
amorów nie chce wymieniac bo wydaje mi sie ze oryginały daja rade,
z drugiej strony nie mam tyle kasy, zeby wylozyc na kompletne nowe zawieszenie,
bo uzywki nie wchodza w gre...
dlaczego nie mozna wiecej??
eibach ma 45/30 to juz bedzie za duzo na przod??
[ Dodano: Nie Kwi 13, 2008 00:39 ]
amorów nie chce wymieniac bo wydaje mi sie ze oryginały daja rade,
z drugiej strony nie mam tyle kasy, zeby wylozyc na kompletne nowe zawieszenie,
bo uzywki nie wchodza w gre...
Ostatnio zmieniony ndz kwie 13, 2008 00:40 przez tommi3, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Golf III GTI 20 Jahre
- yanek
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:53
- Lokalizacja: Będzin / śląskie
- Kontakt:
na seryjnych amorach i obniżeniu wiekszym niz 40/40 amory dostaja w dupe i po niedlugim czasie z 40/40 robi sie 60/60:D do tego dochodzi bujanie auta i ogolny stan braku przyjemności z jazdy:/ wiec proponuje Weiteca 40/40 będzie ladnie estetycznie i w miare twoich potrzeb:) i nie sugeruj sie wysokoscia tylnych i przednich sprezyn, jak kupisz 40/40 to i tak pupa będzie troszeczke wyżej:)
Ostatnio zmieniony ndz kwie 13, 2008 01:40 przez yanek, łącznie zmieniany 1 raz.
moze gdybys pomalowal progi w kolorze nadwozia to optycznie cos sie poprawi.
dajac krotsze sprezyny zlikwidujesz "wheelgapa" ale pamietaj ze miska olejowa tez sie zblizy do asfaltu.
mam wrazenie ze masz po prostu za male kolka. jaki masz rozmiar opon?
dajac krotsze sprezyny zlikwidujesz "wheelgapa" ale pamietaj ze miska olejowa tez sie zblizy do asfaltu.
mam wrazenie ze masz po prostu za male kolka. jaki masz rozmiar opon?
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
Progów nie pomaluje, bo auto ma zostac w oryginalne, a pomalowane progi by zepsuły cały efekt, poza tym taki mi sie poprostu podoba....
co oznacza sformułowanie wheelgap?? chodzi o przeswity??
a kółka tez sa oryginały 215/40/16
Co prawda chetnie wlozyłbym wieksze koleczka np 215/40/17, ale jak by były takie same bbs-y jak moje tylko rozm wieksze...
Poprostu nie chce nic w nim zmieniac, ma byc oryg. 20jahre...
a dzieki sprezynom chce tylko troche poprawic efekt wizualny (ewenualnie troszke właściowści jezdne), bo jak moj kuzyn mowi:
"ty masz golfa country a nie gti"...
a i mi tez sie zbytnio taki kangur nie podoba...
co oznacza sformułowanie wheelgap?? chodzi o przeswity??
a kółka tez sa oryginały 215/40/16
Co prawda chetnie wlozyłbym wieksze koleczka np 215/40/17, ale jak by były takie same bbs-y jak moje tylko rozm wieksze...
Poprostu nie chce nic w nim zmieniac, ma byc oryg. 20jahre...
a dzieki sprezynom chce tylko troche poprawic efekt wizualny (ewenualnie troszke właściowści jezdne), bo jak moj kuzyn mowi:
"ty masz golfa country a nie gti"...
a i mi tez sie zbytnio taki kangur nie podoba...
VW Golf III GTI 20 Jahre
tommi3, zapomnij o obnizeniu jelsi nie chcesz wymieniac amorkow,
chcesz miec tyl nizej a przod jeszcze nizej czyli cos kolo 60/40 jak piszesz i nie chcesz wymieniac amortyzatorw?? nie da sie !!!!
seryujne amorki mozna do -40, tzn. mi sie nie podoba stwierdzenie ze mozna, bo najlepiej wymianiac krotsze sprezyny i do tego krotsze sportowe amortyzatory
jelsi ktos nie chce wymieniac amorkow a chce obznizyc to odradzam taki zabieg,
wyglad moze i jest ale jazda nie ejst najlepsza
no i na pewno nie upychaj seryjnych amorkow do springow -60
w jaki Ty chcesz zeby zakresie amortyzator pracowal???? przeciez on nie ebdzie mial co tlumic bo bedzie ostro scisbniety i jego tloczysko jest za dlugie
zaloz sportowe amorki chociaz na przod, fdo tego springi 60/40 no i tak moze ewentualnie zostac
chcesz miec tyl nizej a przod jeszcze nizej czyli cos kolo 60/40 jak piszesz i nie chcesz wymieniac amortyzatorw?? nie da sie !!!!
seryujne amorki mozna do -40, tzn. mi sie nie podoba stwierdzenie ze mozna, bo najlepiej wymianiac krotsze sprezyny i do tego krotsze sportowe amortyzatory
jelsi ktos nie chce wymieniac amorkow a chce obznizyc to odradzam taki zabieg,
wyglad moze i jest ale jazda nie ejst najlepsza
no i na pewno nie upychaj seryjnych amorkow do springow -60
w jaki Ty chcesz zeby zakresie amortyzator pracowal???? przeciez on nie ebdzie mial co tlumic bo bedzie ostro scisbniety i jego tloczysko jest za dlugie
zaloz sportowe amorki chociaz na przod, fdo tego springi 60/40 no i tak moze ewentualnie zostac
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
jednym słowem jak to wszystko czytam, to nasuwa sie myśl, ze krótsze sprężyny do oryginalnego amora to nie najlepsze rozwiązanie.
Będzie trzeba wiec pomyslec o kompletnym zawiasie, albo zaniechac pomysłu glebienia samochodu.
A ma ktoś moze fotke gti 20jahre na benzynie z oryginalnie niższa zawiechą o 20mm.
Tam zastosowano tez inne amory czy tylko springi, wie ktos moze??
Będzie trzeba wiec pomyslec o kompletnym zawiasie, albo zaniechac pomysłu glebienia samochodu.
A ma ktoś moze fotke gti 20jahre na benzynie z oryginalnie niższa zawiechą o 20mm.
Tam zastosowano tez inne amory czy tylko springi, wie ktos moze??
VW Golf III GTI 20 Jahre
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 84 gości