Silnik z Golfa V GT (1.4 170KM) do Golfa II
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Silnik z Golfa V GT (1.4 170KM) do Golfa II
Witam!
Co myślicie, o swapie silnika z MKV wersja GT 1.4 TSI 170KM do MKII.
Co wiecie o tym silniku 1.4 TSI ? I jak myślicie - da radę go wpakować do MKII ?
Myślę o tym bardzo poważnie, więc proszę o konkretne odpowiedzi. Najbardziej mnie to ciekawi jak go tam włożyć. W tym temacie jestem blady, bo nigdy nie robiłem swapów.
Proszę o odpowiedzi
Pozdrawiam
Co myślicie, o swapie silnika z MKV wersja GT 1.4 TSI 170KM do MKII.
Co wiecie o tym silniku 1.4 TSI ? I jak myślicie - da radę go wpakować do MKII ?
Myślę o tym bardzo poważnie, więc proszę o konkretne odpowiedzi. Najbardziej mnie to ciekawi jak go tam włożyć. W tym temacie jestem blady, bo nigdy nie robiłem swapów.
Proszę o odpowiedzi
Pozdrawiam
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
1. Włożyć na pewno się da.
2. Problem mozesz mieć z ogarnięciem elektroniki. To nowa kostrukcja a transmisja danych to nie sygnaly analogowe jak w starszych silnikach.
3. Nie robiles nigdy swapa na prostszym silniku, to nawet sie do tego nie dotykaj (chyba ze chcesz tylko osadzic motor mechanicznie w aucie i oddac komus na zrobienie kabli)
2. Problem mozesz mieć z ogarnięciem elektroniki. To nowa kostrukcja a transmisja danych to nie sygnaly analogowe jak w starszych silnikach.
3. Nie robiles nigdy swapa na prostszym silniku, to nawet sie do tego nie dotykaj (chyba ze chcesz tylko osadzic motor mechanicznie w aucie i oddac komus na zrobienie kabli)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
bvw08 pisze:będziesz pierwszy w PL który by miał 1.4 turbo kompresor
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
To już ktoś wpakował taki silnik do MKII za granicą? Jak coś wiesz więcej to mów, bo każda wskazówka jest cenna.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Miałem wpakować jakiś inny silnik, np.VR6, ale napaliłem się na ten i go wstawię...
Ostatnio zmieniony pt kwie 11, 2008 23:56 przez Xabingo, łącznie zmieniany 1 raz.
Znam cenę silnika z osprzętem i skrzynią w luksusowym stanie, w 100% sprawny.exec pisze:Xabingo, a czy wiesz jakie sa koszty takiej operacji? Tak pi razy oko?
Włożenie silnika z podłączeniem to pewnie jakieś 1000 - 2000zł. U dobrego fachowa przełożenie silnika 1.3 na 1.6 w MKII z podłączeniem komputera i wszystkich innych rzeczy to koszt 600zł, ale na prawdę robi to dobrze, pod maską wszystko jest ładnie poukładane i podpięte jak trzeba, więc jemu powierzę tą robotę
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Niemam pojęcia czy ktoś za granica ma 1.4 TSI w mk2 ale napewno byłbyś pierwszy w PL silniki narazie raczej cięzko dostępne są bo samochody są za nowe, może poszukaj 2.0 TFSI
swoją droga ładnie ten 1.4 będzie wymiatał do tego elastycznośc lepsza niż w dislu a spalanie podobne
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
Łooo... diesel nawet sobie nie piernie, bo w tym kompresor działa na niższych obrotach, a turbosprężarka na wyższych. Do tego 170KM w lekkiej budzie.
Na Youtube widziałem jak te silniki przyspieszają - cały czas równo.
VW powinien pierwszy zrobić silnik benzynowy wysokoprężny.
A ten silnik już mam na oku, kolega przywiózł z Niemiec całego Golfa GT na części i myślę jeszcze, czy fotele by jakoś spasowały do mojego MKII. Pewnie są wygodniejsze niż w MKII.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Na Youtube widziałem jak te silniki przyspieszają - cały czas równo.
VW powinien pierwszy zrobić silnik benzynowy wysokoprężny.
A ten silnik już mam na oku, kolega przywiózł z Niemiec całego Golfa GT na części i myślę jeszcze, czy fotele by jakoś spasowały do mojego MKII. Pewnie są wygodniejsze niż w MKII.
ja bede kibicował, ale powiem szczerze że nie wydaje mi sie że takie coś wypali
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Miejmy nadzieje ze fachowiec to gosc co ma dostęp do najnowszych urządzeń diagnostycznych i jeszcze zna sie na najnowszych technologiach VW. Jesli to gosc ktory zatrzymal sie ze swapami na mk2/mk3 to nie wierzę w to, że sobie poradziXabingo pisze:U dobrego fachowa przełożenie silnika 1.3 na 1.6 w MKII z podłączeniem komputera i wszystkich innych rzeczy to koszt 600zł, ale na prawdę robi to dobrze, pod maską wszystko jest ładnie poukładane i podpięte jak trzeba, więc jemu powierzę tą robotęexec pisze:Xabingo, a czy wiesz jakie sa koszty takiej operacji? Tak pi razy oko?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
600 zloytych za swapa z 1,3 na 1,6 to normalna cena. Co do Twojej kalkulacji 1000-2000 za wlozenie tego TFSI do Ciebie to Cie zmartwie. Tak tanio na pewno nie będzie chociazby ze względu na konieczne przerobki wydechu, mechanizmu zmiany biegow i wielu innych rzeczy (o elektronice w ogole nie mowie bo samo podlaczenie wg mnie to 1500 zetow)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
niby racja, ale czwórke tdi każdy se może kupić a dwójek tfsi za dużo nie bedziedjtom pisze:a za ta cene mozna kupic mk4 tdi i błedne koło sie zamyka, zegnaj ambitny acz spalony juz na starcie projekcie
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości