Problem z N75 i nie tylko w Golf 3 1.9 TDI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z N75 i nie tylko w Golf 3 1.9 TDI
Witam, ostatnio zauważyłem ze czerwony wężyk dochodzący to zaworu N75 ma małe pęknięcie zaraz przy nasadzie na N75. Mam pytanie czy ten czerwony przewód jest na stałe przymocowany do N75 czy da sie go zdjąć? Bo próbowałem zdjąć i nic nie idzie a wygląda jakby był połaczony na stałe. Może ktoś zmieniał te wężyki kiedyś to mi pomoże. Z góry dzieki za pomoc. Mam silnik AHU.
Mam jeszcze jeden problem, zauważyłem że silnilnik sie zamulił troche od pewnego czasu. Nie ma już takiego odejśćia jak wejdzie powyżej 2000obr/min. Przedtem wyrażnie było czuć jak aż wciska w fotel. Na dodatek jak np. jade na 5 biegu do 120km/h samochod sie rozpedza, jak przekrocze 120 to jakby cos go przytrzymywało i straszny muł sie robi potem na wszystkich biegach. Jak zgasze i odpale samochód wszystko wraca do normy, az do momentu gdy znowu na którymś z biegów nie przekrocze pewnych obrotów. Jak ktos wie co to może być prosze o pomoc. pzdr
Mam jeszcze jeden problem, zauważyłem że silnilnik sie zamulił troche od pewnego czasu. Nie ma już takiego odejśćia jak wejdzie powyżej 2000obr/min. Przedtem wyrażnie było czuć jak aż wciska w fotel. Na dodatek jak np. jade na 5 biegu do 120km/h samochod sie rozpedza, jak przekrocze 120 to jakby cos go przytrzymywało i straszny muł sie robi potem na wszystkich biegach. Jak zgasze i odpale samochód wszystko wraca do normy, az do momentu gdy znowu na którymś z biegów nie przekrocze pewnych obrotów. Jak ktos wie co to może być prosze o pomoc. pzdr
So run in, grab the money, later on, you and I can flow...
Wężyk na pewno można zdjąć, nie jest na stałe przymocowany. Nie należy go ściągać, łatwo schodzi gdy go np. śrubokrętem zsuwać, nie zaciska się wtedy. Opisujesz klasyczny przypadek trybu awaryjnego, masz problem z ciśnieniem doładowania. Albo N75 nie ogranicza ciśnienia albo turbawka - zapieczone kierownice choć nie wiem czy akurat w AHU są łopatki ze zmienną geometrią.
Co masz na myśli pisząc że nie należy go ściągac? Moge coś uszkodzić??figurel pisze:Wężyk na pewno można zdjąć, nie jest na stałe przymocowany. Nie należy go ściągać, łatwo schodzi gdy go np. śrubokrętem zsuwać, nie zaciska się wtedy. Opisujesz klasyczny przypadek trybu awaryjnego, masz problem z ciśnieniem doładowania. Albo N75 nie ogranicza ciśnienia albo turbawka - zapieczone kierownice choć nie wiem czy akurat w AHU są łopatki ze zmienną geometrią.
So run in, grab the money, later on, you and I can flow...
Mam przejechane 230tys, od roku w polsce, przedtem jezdzilo w raichu,flanel pisze:Lord sprwadz jeszcze czy jakas rura od turbiny nie pękłą bo to czesta przyczyna w tych modelach i nie ma wtedy mocy a jaki ma przebieg twoje auto i czy cały czas jezdziło w polsce??
[ Dodano: Nie Wrz 25, 2005 14:02 ]
aha, no i pekniecie czerwonego węzyka przy N75 usuniete ale nie pomoglo nic:/
So run in, grab the money, later on, you and I can flow...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
cena n-75 hmmm roooznie
mechanik polecil mi zakup nowego (bo to czesc non-stop pracujaca)
szukalem i tylko w ASO sie doszukalem, ale tam tez jest smiesznie.
W Wawie u Szewczyka koszt N-75 to 210 zl i trzeba czekac 2 dni. Natomiast w Bialymstoku koszt to 188 zl i jest od reki.
Moze ktos ma miejsce gdzie maja nowki taniej (bede przymierzal sie do zakupu i byloby milo nieduzo zaplacic za nowy oryginal)
mechanik polecil mi zakup nowego (bo to czesc non-stop pracujaca)
szukalem i tylko w ASO sie doszukalem, ale tam tez jest smiesznie.
W Wawie u Szewczyka koszt N-75 to 210 zl i trzeba czekac 2 dni. Natomiast w Bialymstoku koszt to 188 zl i jest od reki.
Moze ktos ma miejsce gdzie maja nowki taniej (bede przymierzal sie do zakupu i byloby milo nieduzo zaplacic za nowy oryginal)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 326 gości