1,9 TD 75KM Co można zrobić?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mozesz wstawic Turbo od 1.9TDi (150KM) i intercooler
SWAP'y i wszystkie części do VW Audi Seat Skoda.
https://facebook.com/GTiParts" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontakt:
88 999 2 777
514 93 92 93
https://facebook.com/GTiParts" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontakt:
88 999 2 777
514 93 92 93
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
(bez obrazy ale)mozesz wstawic Turbo od 1.9TDi (150KM)
wymiana turbiny nie jest potrzebna, samemu można sobie zwiekszyć ciśnienie na turbinie (oczywiście w rozsądnym zakresie i jak ramię sterujące zaworem upustowym ma regulację na nakrętkach). Pozatym (jak dobrze pamietam) w 150 TDI w/w zawór rególowany jest elektrycznie.
co do intercoolera się zgodzę.
Po zamontowaniu intercoolera można zmniejszyć ciśnienie doładowania a autko będzie jeździć tak samo (zimniejsze powietrze doładowanie-->większa gęstość--> wystarczy go mniej niż ciepłego powietrza)
można ale nie o to tu chodzi.
ten artykuł o którym pisałem na początku tego topiku postaram sie dziś wieczorem zamieścić.
turbo od 150konnego Tdi? przeciez ta turbina ma cisnienie ponad 1.6bara a seryjna w td ma 0.8bara przeciez ten silnik sie rozleci szybciej niz turbo bys zalozyl.
zgadza sie intercooler da ci z 10ps ale zzyskasz na elastycznosci i nieznacznie na v-max stozek duzo ci nieda tylko kopcic bedzie mocnie bo wiecej powietrza dostanie.a tlumiki sportowe itp cudenka dadza ci jedynie po kieszeni a nie mocy.
zgadza sie intercooler da ci z 10ps ale zzyskasz na elastycznosci i nieznacznie na v-max stozek duzo ci nieda tylko kopcic bedzie mocnie bo wiecej powietrza dostanie.a tlumiki sportowe itp cudenka dadza ci jedynie po kieszeni a nie mocy.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
No przyjemny opisik. Tylko nie wszystko zrozumiałem ;)Z tego co wyczytałem to przez samą regulacje pompy itp można uzyskać prawie 90koni. Tylko pytanie co można stracić? Ekonomike? Zużycie silnika? W sumi czegoś takiego szukam tylko ciekawi mnie czy coś takiego ktoś już robił i jak to sie ma w rzeczywistości. Bo akurat coś takiego by mi pasowało. Do tego intercoolerek i jak dla mnie 90koni starczy.Trochim pisze:tutaj
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579
jest to o czym pisałem na początku
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
No przyjemny opisik. Tylko nie wszystko zrozumiałem ;)Z tego co wyczytałem to przez samą regulacje pompy itp można uzyskać prawie 90koni. Tylko pytanie co można stracić? Ekonomike? Zużycie silnika? W sumi czegoś takiego szukam tylko ciekawi mnie czy coś takiego ktoś już robił i jak to sie ma w rzeczywistości. Bo akurat coś takiego by mi pasowało. Do tego intercoolerek i jak dla mnie 90koni starczy.Trochim pisze:tutaj
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579
jest to o czym pisałem na początku
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Michnik strone wczesniej pisałem ze znam osobe która robiła to w swoim Golfie 3 Variant do niego kontakt znajdziesz np. tu http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1094
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości