Kopci na niebiesko i bierze olej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kopci na niebiesko i bierze olej
Witam. Kolega sobie zakupił ost golfa II 1.6 TD silnik SB Autko śmiga mu bardzo ładnie silniczek chodzi równo i normalnie nie bierze oleju ani nie kopci czasami na czarno puści dymka jak każdy TD ale jak stoi długo w korku głownie w ciepłe dni to przy włączeniu wentylatora oraz przy ruszaniu zakopci mu na niebiesko ( nie aż tak bardzo ale widać w lusterku) i po kilku takich staniach w korkach ubywa oleju na bagnecie.I moje pytanie czego może być to przyczyną ? Czy może jest to normalne ?Pozdrawiam
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
ale to wydaje mi się że by kopcił bardziej przy intensywnej jeździe a w tedy właśnie nie kopci bo przecież przy staniu w korku silnik chodzi na wolnych obrotach
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
Te uszczelniacze to i tak chyba najmniejszy koszt ? bo jak nie to to co ? Pierścienie, trzeba by sprawdzić kompresje.
U mnie kopcił i na zimnym i na ciepłym, nie pamiętam teraz bo to było jakiś czas temu ale na rozgrzanym to chyba bardziej dymił, no w każdym razie mechanik stwierdził że to uszczelniacze i po wymianie wszystko wróciło do normy
U mnie kopcił i na zimnym i na ciepłym, nie pamiętam teraz bo to było jakiś czas temu ale na rozgrzanym to chyba bardziej dymił, no w każdym razie mechanik stwierdził że to uszczelniacze i po wymianie wszystko wróciło do normy
Jak się nie da jak się da
też myślałem że pierścienie ale silnik był rozbierany ponieważ ciekło z pod uszczelki od głowicy i głowica od razu była planowana i pierścienie są zdrowe podobno zero rys tak mechaników mów bo kolega chciał robić i powiedział mu że nie ma sensu.Moim zdaniem to jest trochę przewrażliwiony ponieważ po staniu w korkach kilka razy w sumie stał z 4h jak nie lepiej i po przejechaniu ok 2,5 tyś km to z bagnetu minimalnie ubyło oleju
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
wiesz co, no w sumie to od wymiany do wymiany zdrowy motor nie powinien brać oleju, u mnie brał, wymieniłem te uszczelniacze i przestał braćod wymiany do wymiany ani kropli (no za wyjątkiem wycieku spod miski olejowej ale to już jest zrobione )pudel_łdz pisze:po przejechaniu ok 2,5 tyś km to z bagnetu minimalnie ubyło oleju
Jak się nie da jak się da
aha rozumiem a to raczej jest usterka która trzeba zrobić jakoś w miarę szybko te uszczelniacze ? I czy jest to możliwe jak mechanik ściągał głowicę by tego nie zauważył ? I chociaż jak byś mógł przedstawić orientacyjne koszty od do.Pozdrawaim
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
Czy mechanik mógł nie zrobić tego przy wymianie uszczelki hm... to zależy co było mu zlecane, mój mechanik jak jadę do niego z jakąś robotą to zawsze ogląda autko i mówi co przy danej robocie można zrobić przy okazji... a co do kosztów to naprawde ci nie pomoge bo po prostu nie pamiętam, najlepiej podjedź do warsztatu to ci powiedzą...
Jak się nie da jak się da
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 268 gości