Wymiana popychaczy z uszczelniaczami ehhhh

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bidon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sty 24, 2008 16:59
Lokalizacja: Polska

Wymiana popychaczy z uszczelniaczami ehhhh

Post autor: Bidon » czw kwie 10, 2008 17:57

Witam jak w temacie chciałem wymienić z sąsiadem popychacze i uszczelniacze ma ktoś może foto poradę lub gdzieś widział jak wymienić popychacze z uszczelniaczami i mam zamiar wyciągnąć głowice i czy kupować przyrząd do blokowania rozrządu bo od razu pasek bym wymienił.
Mechanicy zawołali ode mnie 1500 zł :rotfl: za wyciągniecie głowicy wymianę paska uszczelniaczy popychaczy i jeszcze ze szlif głowicy trzeba zrobić powiedzieli nowe śruby i sprawdzenie szczelności ha ha ha......

I troszkę sie już dowiedziałem na ten temat i czy do wyciągnięcia uszczelniaczy będę potrzebował tych szczypiec specjalnych i czy muszę przy czymś szczególnie uważać.

Silniczek to 1.9diesel Vento

Z Góry Dzięki



master_graphic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 21:45
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: master_graphic » czw kwie 10, 2008 18:03

Witaj w tym tygodniu dokonywałem tego samego, lecz nie samemu ale u mechanika.

Wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelniaczy, samoregulatorów, pasek rozżądu z rolką.

Cena robocizny 300, części 280.

Przy okazji oczywiście posprawdzanie wszystkiego.

Efekt zamierzony jest więc może poszukaj jakiegoś innego "maściorza" od silników



Bidon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sty 24, 2008 16:59
Lokalizacja: Polska

Post autor: Bidon » czw kwie 10, 2008 18:23

Myślę że zrobie to z sąsiadem i szukam wszelkich informacji a narazie mechaników mam dość już jeden wymieniał mi półoske to musialem samemu dokonczyc bo śruby obrobił na przegubie wewnetrznym i powiedzial ze nie może odkręcić zebym jechał gdzie indziej <lol>

[ Dodano: 10 Kwi 2008 22:29 ]
to co koledzy nikt nie wie??



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pt kwie 11, 2008 12:02

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=38234
Zobacz tutaj.
A jesli chodzi o wymiane uszczelniaczy, to [przynajmniej 1.6 D] nie trzeba sciągać głowicy, potrzebny jest "taki" przyrząd. Podciągasz tłok do samej góry na każdym cylindrze, tak żeby zawór się na nim oparł, należy docisnąc sprężyne "tym" przyrzadem.
Na tej stronie jest książka do mk2 TD



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt kwie 11, 2008 13:32

w 1.9 tez nie trzeba zdejmowac glowicy, wystarczy troche sprytu i odpowiedni przyrzad
np taki :bigok:

Obrazek


i jedziesz :D
Bidon pisze:za wyciągniecie głowicy wymianę paska uszczelniaczy popychaczy i jeszcze ze szlif głowicy trzeba zrobić powiedzieli nowe śruby i sprawdzenie szczelności ha ha ha......
wymiana paska, nowe sruby glowicy obowiazkowe, nowa uszczelka, szlif - planowanie jesli ma nierownosci, sprawdzenie szczelnosci dobra rzecz jesli jest juz na wierzchu

wiec nie wiem z czego sie smiac bo to normalne rzeczy, chyba ze chcesz po taniosci i robic 5 razy to wtedy i uszczelke pod glowica mozna dac stara :P ale tym tokiem to po co uszczelniacze wymieniac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości